Tilbakemelding til påskeevent 2013

DeletedUser

Guest
Ja, jeg har sett den du kan lagre belønninger (den har allerede komt på den engelske). Men den kan jo bare brukes under eventene, hva er poenge med å ha den ute hele året da vis den bare ligger der? Og kunne det vær en mulighet å lagre annen magi og f.eks velivlje og ressurser du får hver dag på sånn daglig belønning? Nå har den ikke kommet enda, men husker den fra ifjor, veldig kjekt med slike eventer :)
 

DeletedUser343

Guest
Savner den gamle, der vi måtte lete etter egg rundt omkring i havene. Synes at den er bedre enn denne der de fleste kommer til å sløse penger på bare for å bruke bonuser som gir dobbel KP bonus og noen kulturpoeng.
 

DeletedUser

Guest
Eggene var kjedelige å leite etter :p Men greit var det når du hadde folk i alliansen til å finne dem for deg :) Jepp, er jo seff enda en ting grepolis ønsker å tjene penger på. Synes olympiaden var den beste eventen som har kommet ;)
 

DeletedUser701

Guest
Høna kom, men ikke butikken:mad:

Da er det bevist, høna kom først:p
 

DeletedUser343

Guest
Eggene var kjedelige å leite etter :p Men greit var det når du hadde folk i alliansen til å finne dem for deg :) Jepp, er jo seff enda en ting grepolis ønsker å tjene penger på. Synes olympiaden var den beste eventen som har kommet ;)

Fant dem selv jeg :p Uten hjelp fra andre ;)

Den beste eventen så langt må vel bli Halloween. Den varer ikke så altfor lenge og tar dermed ikke opp så mye tid som de andre. Vil helst fokusere på spillet enn å holde på med eventer som varer altfor lenge. Mitt poeng er at disse eventene er laget for at InnoGames skal tjene mer penger på gullerne enn til vanlig :p
 
Topp