Theta

DeletedUser11

Guest
Hei hei dere,

Da er det endelig på tide å annonsere at vi får en ny verden. Torsdag 31. mai kommer vi til å åpne Theta.
Nøyaktig tidspunkt har jeg dessverre ikke, men jeg vil tippe mellom 10:00 - 14:00!





:(:(:(

Innstillingene blir som følger;
Hastighet: 5
Enhetshastighet: 1
Nattbonus: 00:00 - 07:00
Moral: Nei
Alliansestørrelse: 20
Opprør: Ja
Guder: Zeus, Poseidon, Hera, Athene og Hades
 

DeletedUser544

Guest
men jeg vil tippe mellom 10:00 - 14:00! den har ikke starta enda og klokka er 14:40
 

DeletedUser

Guest
Får meg ikke inn på den siden der man kan velge verden engang

Andre som har samme problem?:confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Får meg ikke inn på den siden der man kan velge verden engang

Andre som har samme problem?:confused:

Når jeg skal logge meg inn og trykker `andre verdener` så får jeg ingen ting opp! Ps jeg spiller på 5 verdener fra før av så håper ikke det betyr jeg ikke kan joine Theta også(altså maksgrense på verdener).
 

DeletedUser

Guest
Når jeg skal logge meg inn og trykker `andre verdener` så får jeg ingen ting opp! Ps jeg spiller på 5 verdener fra før av så håper ikke det betyr jeg ikke kan joine Theta også(altså maksgrense på verdener).

Nei, det er ikke maksgrense på verdener. Dette skjedde med alle ;)
 

DeletedUser113

Guest
man kan ikke joine verdener som allerede har VU, det vil si at om du allerede er på eta, vil det ikke dukke opp alternativer for verdener å joine før theta kommer :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, da forstår jeg ikke hvorfor det står at alle verdener er åpen her på forum :p
 

DeletedUser544

Guest
nå er eg lei er det noen mod eller noe som kan svare på når den starter eller om den starter i dag
 

DeletedUser113

Guest
Moden jeg har pratet med vet like lite som oss :)
Jeg foreslår å smøre seg med tålmodighet å vente til noen vet noe, de kommer til å gi info når de har info å gi tipper jeg :)
 
Topp