Theta

DeletedUser113

Guest
Jeg har sett dem, derfor jeg er skeptisk. setter jeg i gang her kommer jeg ALDRI til å slutte :S
 

DeletedUser

Guest
Takker for svar. Vet du også om det er begrenset hvor mange verdener mange kan spille på?

Nei, du kan spille på så mange verdener du vil :) Theta blir min 4 verden på norsk grepolis. Pluss at jeg spiller på Naxos ;)
 

DeletedUser

Guest
Du lykkes vel en gang du også streamer, alle god ting er 6 :D :D

Lykkes nå mer en deg ;) Du er jo bare med JS på slep. Bebbien til Space har vel ingen å passe på seg nå?

Beta- Topp 30
Gamma - Topp 10
Eta - Topp 50
Naxos - Topp 500 (600 000 spillere :eek:)
 

DeletedUser413

Guest
noen andre som ikke kommer inn? får bare opp eta av verdenene jeg kan joine!?
 

DeletedUser

Guest
Lykkes nå mer en deg ;) Du er jo bare med JS på slep. Bebbien til Space har vel ingen å passe på seg nå?

Beta- Topp 30
Gamma - Topp 10
Eta - Topp 50
Naxos - Topp 500 (600 000 spillere :eek:)

klarte meg bra før jeg begynnte å kjenne sg, og sammarbeide med han. nådde topp 2 på delta før han ble topp 1. så ikke kom her å si at jeg har kun lykkes, på grunn av sg bekyttelse. Du burde droppet den lille tabbelen din over best rank. lol :p er vel en grunn til at du prøver lykken i fler verdner. Du klarer aldri å lykkes innen grepolis :p

Når det gjeller beta hvis du forsatt er top 30. er kun en halv million. ikke imponert

Det samme ser jeg gjeller gamma. forsatt ikke imponert.

eta er det såfølgevis lett og vokse nå du har en allianse som består av alle toppspillerene.

når det er 600.000 spillere så kan man sikkert komme opp på top 1000 på en uke. er ikke imponerende når nesten alle spillerene har 175p
 

DeletedUser

Guest
klarte meg bra før jeg begynnte å kjenne sg, og sammarbeide med han. nådde topp 2 på delta før han ble topp 1. så ikke kom her å si at jeg har kun lykkes, på grunn av sg bekyttelse. Du burde droppet den lille tabbelen din over best rank. lol :p er vel en grunn til at du prøver lykken i fler verdner. Du klarer aldri å lykkes innen grepolis :p

Når det gjeller beta hvis du forsatt er top 30. er kun en halv million. ikke imponert

Det samme ser jeg gjeller gamma. forsatt ikke imponert.

eta er det såfølgevis lett og vokse nå du har en allianse som består av alle toppspillerene.

når det er 600.000 spillere så kan man sikkert komme opp på top 1000 på en uke. er ikke imponerende når nesten alle spillerene har 175p

Vær så lite imponert du bare vil. På Theta knuser jeg deg ;) Forresten, du skriver som en 5. klassing, vis du er under kan du virkelig føle deg stolt nå ;) Forresten så er det ikke noe å skryte av heller at du er nummer 1 på delta fordi SG sluttet :p Å når det gjelder* (som det faktisk skrives) så er du et null på Eta.
 

DeletedUser113

Guest
har dere gått litt off-topic nå eller? :)

og streamer: du er ikke topp 50 på eta, du er heller ikke topp 30 beta(en konto du overtok og ikke skal ha no ære for). Du har også tatt over en konto på gamma, som forøvrig er en innaktiv server. Du skal heller ikke ha noe ære for den.
Naxos vet jeg lite om, men regner med du mener den engelske serveren, der er det laaaaangt ifra 600K spillere :)

Så eta er den eneste norske serveren du har bygget deg opp fra bunnen selv, og der har du ikke klart topp 50 engang :)


Back to topic:
Jeg kommer til å holde meg unna theta, så da tenker jeg det kommer til å bli en veldig lett server for alle dere andre :p
 

DeletedUser

Guest
Har aldri sagt jeg er nr 1 på delta, har vært på andre plass. og det før sg ble top 1.

prøv å hold deg til diskusjoen isteden for og mobbe meg for at jeg skriver dårlig. noe jeg tror alle har fått med seg siden det også er nevn ofte på ruktebørsen eta.

Hvis du skal vite det så har jeg dysleksi, da sliter jeg med lese og skrive. Tydeligvis er det lov å mobbe alle her for at de skriverfeil osv. siden ledelsen ikke bryr seg at spillere bryter regler. Er skuffet over dem der. de har ikke gjort den beste jobben :(
 

DeletedUser

Guest
Diskusjonen? Trodde du syntes at jeg mobbet deg, og dette ikke var en diskusjon? :rolleyes:
 

DeletedUser413

Guest
avgjøring

dere kan jo avgjøre hvem som er best på theta da så får vi se, men uansett så kommer du big daddy til å bli eid siden jeg er på siden med streamer sammen med noen andre fra gamma, så skal du se at den serveren ikke har helt ubrukelige spillere!
 

DeletedUser343

Guest
Hvilken side er jeg på tro i denne "krigen"? Noen som vet?
 
Topp