Theta

DeletedUser

Guest
har dere gått litt off-topic nå eller? :)

og streamer: du er ikke topp 50 på eta, du er heller ikke topp 30 beta(en konto du overtok og ikke skal ha no ære for). Du har også tatt over en konto på gamma, som forøvrig er en innaktiv server. Du skal heller ikke ha noe ære for den.
Naxos vet jeg lite om, men regner med du mener den engelske serveren, der er det laaaaangt ifra 600K spillere :)

Så eta er den eneste norske serveren du har bygget deg opp fra bunnen selv, og der har du ikke klart topp 50 engang :)


Back to topic:
Jeg kommer til å holde meg unna theta, så da tenker jeg det kommer til å bli en veldig lett server for alle dere andre :p

Ja, nå har du jo mye å være stolt av ;) Du er et par av de folkene som er aktiv 24/7. Det er ditt valg, jeg har valgt å drive med idrett som min første pri :p
 

DeletedUser

Guest
Folkens,det er bare å gå og legge seg... jeg har nemlig hørt fra en pålitelig kilde at Henadr skal starte på Theta! :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Hehehe... Får håpe jeg kommer i samme allianse som deg da ;)
 

DeletedUser

Guest
Back to topic:
Jeg kommer til å holde meg unna theta, så da tenker jeg det kommer til å bli en veldig lett server for alle dere andre :p

ikke for å knuse drømmene dine, men du er ikke den beste norske grepo spilleren... sier ikke at jeg er det, for det vet jeg at jeg ikke er ^^
 
Topp