Theta

DeletedUser413

Guest
jeg begynner :) håper noen andre pro spillere begynner også, vi er endel stk fra gamma som vil begynne på den, så vi håper bare ikke den blir like kjedelig som gamma så plis begynn! :p
 

DeletedUser343

Guest
Tenker at jeg begynner her jeg også. Har jo bare en server jeg spiller på fra før så.
Vurderer også å starte en allianse der men er fortsatt usikker om det og de fleste alliansene som blir til med en gang serveren startet forsvinner jo som regel etter noen uker. Hvis noen har lyst til å bli med på det så send meg en melding her eller på Eta.
 

DeletedUser

Guest
Kom igjen folkens, alle dere erfarne og dyktige Gre-spillere, la oss alle skape denne verdenen litt aktiv og mangfoldig! :) Jeg personlig har aldri vært med i en verden fra dag 1, og ser veldig fram til det da jeg er blitt sykt avhengig av dette spillet :)
Jo flere jo bedre, og alle med blanke ark ;) Spennende!

Mvh Skb08
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser113

Guest
Tror ikke dere trenger å bekymre dere så mye for det, de fleste kommer nok iallfall til å teste den... så er det bare å vente å se hvor mange som blir værende der :)
 

DeletedUser343

Guest
Kom igjen folkens, alle dere erfarne og dyktige Gre-spillere, la oss alle skape denne verdenen litt aktiv og mangfoldig! :) Jeg personlig har aldri vært med i en verden fra dag 1, og ser veldig fram til det da jeg er blitt sykt avhengig av dette spillet :)
Jo flere jo bedre, og alle med blanke ark ;) Spennende!

Mvh Skb08

Vi har en slik verden.... Den heter Eta :)
Håper selv at de blir ikke like mange på denne som det er på Eta.
 

DeletedUser

Guest
Theta kommer til og bli en verden med erfarene og aktive spillere:D(i første omgang...)
 

DeletedUser

Guest
Starter opp jeg.
Enig med det opey sier her oppe at de fleste kommer nok til å teste den.
 

DeletedUser

Guest
Er nok veldig mange ja, siden den har hastighet 5. Så vil gå fort og vokse.
 

DeletedUser

Guest
1. Er denne verden startet nå?
2. Er det en maksgrense for hvor mange verdener man kan spille på samtidig? Når jeg skal logge inn og trykker andre verdener, så kommer det `hvilken verden vil du spille på` , men ingen alternativ dukker opp :(
 

DeletedUser

Guest
Takker for svar. Vet du også om det er begrenset hvor mange verdener mange kan spille på?
 

DeletedUser

Guest
1. Er denne verden startet nå?
2. Er det en maksgrense for hvor mange verdener man kan spille på samtidig? Når jeg skal logge inn og trykker andre verdener, så kommer det `hvilken verden vil du spille på` , men ingen alternativ dukker opp :(


Hei hei dere,

Da er det endelig på tide å annonsere at vi får en ny verden. Torsdag 31. mai kommer vi til å åpne Theta.
Nøyaktig tidspunkt har jeg dessverre ikke, men jeg vil tippe mellom 10:00 - 14:00!

Innstillingene blir som følger;
Hastighet: 5
Enhetshastighet: 1
Nattbonus: 00:00 - 07:00
Moral: Nei
Alliansestørrelse: 20
Opprør: Ja
Guder: Zeus, Poseidon, Hera, Athene og Hades


Du finer det under Informasjon.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke dere trenger å bekymre dere så mye for det, de fleste kommer nok iallfall til å teste den... så er det bare å vente å se hvor mange som blir værende der :)

Kom igjen du å meg full satts, se bare på de rå Innstillingene.
Hastighet: 5
Enhetshastighet: 1
Nattbonus: 00:00 - 07:00
Moral: Nei
Alliansestørrelse: 20
Opprør: Ja
Guder: Zeus, Poseidon, Hera, Athene og Hades
 
Topp