The Horde of Undead søker aktive medlemmer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
krav: lojal og bo i nærheten av kontinent 45.
søknad: henvendes til [player]Lord Anima[/player] på spillet. søknaden skal inneholde:
Alder:
Erfaring med liknende spill:
Tidligere stammer:
Hvorfor bli med i denne stammen:
Kordinater(alle byer):
Bosted(Kommune og fylke):
Dine spesialiteter:
Poeng:
 

DeletedUser

Guest
pga. at hvis de bor i nærheten av et medlemm, kan de bli bedre venner, og da fungerer alliansen bedre. grunnet alle spørsmålene er for å vite litt mer om personen, og da flyter det bedre. litt vanskelig å forklare, men jeg tror dere skjønner det. PS: infoen vil ikke bli brukt mot senderen på noen måte, det vil bli skjult for medlemmer, med mindre man vil de skal vite det.
 

DeletedUser

Guest
men man må ikke skrive hvor man bor. men det andre må man fylle ut.
 

DeletedUser

Guest
Å vite hvor en spiller bor er da ulovlig å spørre om? mener da personvernet står for at man verken skal gi tlf,adresse eller fullt navn på internett, og om dette er ett krav skal dere vite at dette er ting som spiller MÅ ha lyst til å gi selv og ikke bli presset til å gi.

men om dette er deres policy får dere bare akseptere at de ikke vil gi ut bo sted osv. spill er spill og virklighet er virklighet.
 

DeletedUser

Guest
man kan vel si hvor i norge man bor. Oslo, Akreshus, Østfold..Er ikke så big deal. er ikke snakk om andressen..:)
 

DeletedUser

Guest
sikter vel mer til at han skal ha både komune og fylke? komuner er ikke så store tross allt.
 

DeletedUser

Guest
jeg sikter mot fylke og kommune, ikke addresse, jeg vet det er ulovlig å spørre om addresse. jeg har ingen mening å vite personlig om personen, med mindre vi blir venner.
f.eks. jeg bor i Eid kommune i Sogn og Fjordane
 

DeletedUser

Guest
Som lord anima har skrevet flere ganger nå; det er frivillig på hans søknad at det skal oppgis bosted.

Det er godt at dere passer på hverandre. Dette er et spill på nettet og man vet aldri hvem man snakker med. Så det er greit å være forsiktig med hva slags opplysninger man legger ut.

EDIT: Trådstarter laget ny tråd, derfor stenges denne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp