The Elite Force

DeletedUser

Guest
The Elite Force på Eta søker aktive smarte spillere!
Kontakt oss der;)
 

DeletedUser

Guest
Gå heller for Infection vi er veldig aktiv
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har pakt smarting;)
Men vi er nok aktivere enn du trur;)
Dessverre er rekruteringen kun åpen nå..
Dette kan endres etterhvert;)
 

DeletedUser419

Guest
The Dark Star er jo nr 1 på eta da, bare for å informere dere^^
 

DeletedUser

Guest
noen allianse med over 12 medlemmer kan kvalifisere som MRA øyeblikket :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De er under Jefferson Starship nå, selv om de har 4 medlemmer mer, men alt kan endre seg, spørs om medlemmene i TDS blir mer aktive og tar opp litt i snitt
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser80

Guest
noen allianse med over 12 medlemmer kan kvalifisere som MRA øyeblikket :rolleyes:

Forskjellen på en MRA og ikke er hvordan inntaket foregår. Noen håndplukker, andre gjør ikke. Jeg og omtrent alle andre på serveren har en invite fra TDS liggende.

In english for you my friend: :D
The difference of a MRA allianse and one thats not is how you recruit. Some alliances handpick their members, some dont. Almost every player on the server has an invite from TDS.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde en invitasjon fra dem ja, men også av deg, ja så hva er forskjellen, har begge allianser invitert meg som en noob, så både feil :rolleyes: lol
 

DeletedUser114

Guest
lol surtur:) du hadde invite forde jeg ga deg en første dagen forde du er nesten lige awsome som meg:D men uansett. ingen kan jo måle seg med meg... kan jo ikke være får krav stor:p

lol surtur:) i gave u an invite the first day just because ur almost as awsome as i am:D but then again, nobody can compare to me, if i were to only take ålayers better than me inn i would be alone:(
 

DeletedUser

Guest
lol surtur:) du hadde invite forde jeg ga deg en første dagen forde du er nesten lige awsome som meg:D men uansett. ingen kan jo måle seg med meg... kan jo ikke være får krav stor:p

lol surtur:) i gave u an invite the first day just because ur almost as awsome as i am:D but then again, nobody can compare to me, if i were to only take ålayers better than me inn i would be alone:(

You are living in a dream world Frk Slayer :/ Go and play with barbies instead :)
 
Topp