Sutrebørsen.

DeletedUser

Guest
Ble 0-0 mellom Brasil og Mexico i går :(

+2 Sitronskiver.

Blir spennende i kveld da og ny tippekonkurranse.
 

DeletedUser

Guest
Stille på sutrebørsen
+1 sitronskive

Liker dårlig når folk ufrivillig på noen få uker blir 3-4 str. mindre :(
+10 sitronskiver
 

DeletedUser

Guest
1 år til ny sesong av Game of Thrones

10+ sitronskiver og 3 pisselunka turborg
 

DeletedUser419

Guest
Alle griner så mye

+10 sitronskiver minst og rabarbra uten sukker på!
 

DeletedUser419

Guest
Jeg gadd ikke å bruke de siste poengene i hefaistos' smie før tiden var ute. Jeg trodde man kunne BRUKE de siste poengene litt senere, og var derfor på 84 poeng brukt :mad:

Vet ikke hva slags skiver, men mye sitron og lime!
 

DeletedUser610

Guest
Jeg gadd ikke å bruke de siste poengene i hefaistos' smie før tiden var ute. Jeg trodde man kunne BRUKE de siste poengene litt senere, og var derfor på 84 poeng brukt :mad:

Vet ikke hva slags skiver, men mye sitron og lime!

Tror ikke det er antall skiver her altså, her tror jeg det er antall sekker^^
 

DeletedUser107

Guest
oooh en sutre tråd :)
Nå vet ikke jeg om det her gjelder Omicron, men det er en viss person her som ikke burde ha vært en Spilladministrator..han har ikke akkurat fått en fanklubb for å si det sånn hehe
 

DeletedUser769

Guest
oooh en sutre tråd :)
Nå vet ikke jeg om det her gjelder Omicron, men det er en viss person her som ikke burde ha vært en Spilladministrator..han har ikke akkurat fått en fanklubb for å si det sånn hehe

Det er Dacapo som er spilladministrator på Omicron.
Mener du at man må ha fanclub forå være spilladministrator?
Eller sutrer du om at noen ikke gjør jobben sin som spilladministrator på andre verdener?
Regner med at du ikke sutrer om Dacapo siden hun ikke er en han.
Dette er en sutrebørs for Omicron, så om du ikke spiller her kan du lage din egen tråd å sutre i.
-10 limeskiver til Scorpus;)
 

DeletedUser107

Guest
hehe Dakapo gjør en god jobb hun :) var nok mer rettet mot han som skrev et innlegg rett før meg :p
Klarte bare ikke la være da jeg så tråden :p Og nei jeg spiller ikke på Omicron, så kan heller ikke gi meg - i limeskiver :p
 

DeletedUser

Guest
Det er Dacapo som er spilladministrator på Omicron.
Mener du at man må ha fanclub forå være spilladministrator?
Eller sutrer du om at noen ikke gjør jobben sin som spilladministrator på andre verdener?
Regner med at du ikke sutrer om Dacapo siden hun ikke er en han.
Dette er en sutrebørs for Omicron, så om du ikke spiller her kan du lage din egen tråd å sutre i.
-10 limeskiver til Scorpus;)
Dakapo*
 

DeletedUser888

Guest
hælvete i satan United... faen altså... også på gamle Trafford, theatre of dreams, det her e blasfemi... trur han George Best snur sæ i grava...

sitrona og lime i fleng...:mad:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp