Sendt videre Støttepoeng

DeletedUser

Guest
Jeg vet at det finnes mange "grådige" spillere der ute som ikke sender støtte når et alliansemedlemm ber om det. Disse spillerne sender ofte ikke støtte fordi de vil ha troppene og kamppoengene for seg selv, har jeg merka.

Hvis dere lager en ny rangering som heter f.eks. Støttepoeng så kan vi se hvem som gir mest støtte.

Sånn her

1. gsn99: har støttet med 10000 innbyggerplasser
2. PQ har tilsammen støttet med 600 innbyggerplasser
3. Janr28 har støttet med 300

osv.

Da tror jeg de "grådige" spillerne kanskje vil støtte mer noe som vil hjelpe alliansene.

Eventurlt kunne dere gjort sånn at den som støtter får kampoengene soldatene hans dreper.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Støtter dette. men man kan ikke få kulturpoeng fra støttepoeng.
 

DeletedUser

Guest
Liker denne:) Men spilleren som blir støttet får vell fortsatt forsvarspoeng aka kp?:p
 

DeletedUser

Guest
jeg vil helst at den som støtter skal få kamppoengene hans tropper dreper:)
 

DeletedUser

Guest
Hah! Det å ønske og få kamppoengene på egen konto selv om man støtter andre er veeldig egoistisk må jeg si ;)

Uansett skal jeg prøve å formulere ideen din bra nok, og sende den videre. Høres ut som en grei nok idè å ha en oversikt over hvem som gjør hva, selv om jeg tror det kanskje kan bli vanskelig å implementere.
 

DeletedUser

Guest
Hah! Det å ønske og få kamppoengene på egen konto selv om man støtter andre er veeldig egoistisk må jeg si ;)

Uansett skal jeg prøve å formulere ideen din bra nok, og sende den videre. Høres ut som en grei nok idè å ha en oversikt over hvem som gjør hva, selv om jeg tror det kanskje kan bli vanskelig å implementere.

Det var ikke det som var ideen. Les første posten, der var det ikke snakk om kamp poeng/kultur poeng.Men snakk om støtte poeng, slik at det kan vises noen plass at han er en flink støttespiller.
 

DeletedUser

Guest
Det er jeg fullstendig klar over. Mitt svar var til Arishmael da han er den som faktisk nevner dette med kamppoeng. :)
 

DeletedUser113

Guest
jeg ser ikke poenget, alle som har støttet medspillere vet at man får utmerkelser for å støtte mye.. :)
 

DeletedUser

Guest
De fleste i en allianse vet vel hvem som er aktive på støttefronten, og vis spillere er så grådige kan de jo bare drite i å være med i alliansen
 
Topp