Ikke mulig eller nedstemt Støtte

DeletedUser938

Guest
Jeg syntes at det burde gå ann å angripe med enheter som folk sender til deg, men at man må ha tillatelse av han som støtter deg for å angripe folk med personens enheter. Da blir det enklere for allianser.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette forslaget har allerede vært oppe tidligere, men da ble det ikke tatt spesielt godt i mot av flere grunner. Den mest åpenlyse er at enkelte spillere da vil få kontroll over umenneskelige mengder med tropper, som ville gjort det urettferdig mot de som fikk disse mot seg. Støtte er ment for å være som støtte, for å hjelpe når en trenger det - ikke for å gi mottakeren flere tropper å bruke mot andre :)
 

DeletedUser938

Guest
Men hva om man bare kan angripe med f.eks. 15% av troppene som ble gitt? Da matte man ha sendt mange tropper for å bli helt op
 

DeletedUser

Guest
Ja, men hva er poenget da? En ville fortsatt ha fått store fordeler med at en allianse sender inn masse tropper til en by - 15% blir til slutt ganske mye.
 

DeletedUser

Guest
hva med å kunne sende støtten fra sin egen by, men trenger de i sin egen by 5min unna, men istedenfor å sende den støtten tilbake (si det tar 7timer), vente til den kommer hjem igjen, og da sende de ned til den byen som trengte hjelp, at du da bare kunne sende de rett til den byen som trenger hjelp utenom å sende de helt hjem og tilbake igjen? hvis dette ble forvirrendes så kan jeg prøve å forenkle det ;)
 

DeletedUser343

Guest
Nja. Spillet er bygd opp på den måten at troppene kan ikke gjøre en "pit-stop" hos en annen by på vei hjemover hvis det du er ute etter.

Støtter ikke dette forslaget. Balansen i spillet ville blitt ødelagt fullstendig.
 
Topp