Størrelsen på alliansene.

DeletedUser

Guest
Synes det går alt for mange i en allianse. Dette burde vært begrenset til f.eks 50 - 70 stk. Nå er det slik at 2 allianser dominerer så mye, at det blir veldig vanskelig for andre å komme seg videre. Det blir rett og slett kjedelig å spille.

Når en allianse har godt over hundre medlemm, og den nest største har nesten det samme, så får vi andre ikke en sjanse, og alt dreier seg rundt disse to.
Dette burde det gjøres noe med, snarest.
De kan heller satse på akademi allianser og pakter.

Dette er i hvertfall min mening! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Heroic har allerede postet et forslag om maks 50 alliansemedlemmer.
 

DeletedUser

Guest
Synes det går alt for mange i en allianse. Dette burde vært begrenset til f.eks 50 - 70 stk. Nå er det slik at 2 allianser dominerer så mye, at det blir veldig vanskelig for andre å komme seg videre. Det blir rett og slett kjedelig å spille.

Når en allianse har godt over hundre medlemm, og den nest største har nesten det samme, så får vi andre ikke en sjanse, og alt dreier seg rundt disse to.
Dette burde det gjøres noe med, snarest.
De kan heller satse på akademi allianser og pakter.

Dette er i hvertfall min mening! :cool:

Jeg støtter dette.
 

DeletedUser

Guest
Saken er vel at så mange i hver allianse funker bra på de internasjonale serverene, da det er så mange som spiller. Her på den norske serveren er vi rundt 3000 stk, og det er langt i fra så mange som spiller aktivt. Hvis vi søker på rangeringslista på verden Alpha, så ser vi at det bare er 392 spillere som har mer enn 5000 poeng, med andre ord kan man få alle med mer enn 5000 poeng inn i 2 allianser, og hva skal de andre spillerne gjøre da?

Konklusjon:
På internasjonal server: 200 +
På norsk server: for øyeblikket ikke mer enn 50.
 
Topp