Spillegleden

DeletedUser866

Guest
Hørte et rykte om at det var om å gjøre å ta spillegleden fra flest mulig... og skryte av dette i ettertid... lurer på om det skaper flere nye spillere - nye kunder som forblir kunder i grepolis - som kan gjøre at spillet utvikler seg positivt i årene framover.

Hørte et ves om Dakapo og at han også hadde reagert...
Hadde han gjort jobben sin, hadde han stoppet tingene for over 2 mdr. siden
Og ikke akseptert person angrep..., det gjelder begge veier.
I etterkant har dette forekommet videre og han har tillat dette.
Hans jobb er å stoppe dette, da spillere fra PoT/ RC, så hadde tingene blitt tatt med roten.
Kan de og han synes det er ok... hvor man da kan fundere på om det har noe med felles team og moderator roller eller ikke.

Det samme gjelder mrpetzold, her går ryktene om at han er en notorisk hasselerer og har gjort det på andre forum også, dette er da noe som sies.

Når det kommer til support, feilsøking mm. så jobber jeg med dette til dagen - altså på teknisk support, det kaller 2. linje. Så jeg vet alt om buggs mm og at det oppstår i de fleste systemer som hikk ups.

Jeg er faktisk en kunde her inne, om man ser reelt på tingene. (som mange andre)
Da skal ikke noen favoriseres, slik som det her er blitt gjort.

Til Info:
Nye kunder er mer vanskelig å få tak i, samt få dem til å bli. Eksisterende kunder, behandler man likt.

Og ut fra at mrpetzold har er moderator i grepolis teamet, er han den første av oss som bør gå stille i dørene. Ikke kunden, og har man først vært ufin med kunder og det blir godttatt, må man tåle følgene av det også.

Har spilt andre steder, ikke deltatt aktivt på forum - dessuten har det ikke vært krigsforum, der gikk moderatorene inn flyttet på tråder, slettet tråder og holdt orden, og ting sklei aldri ut heller.

Eg må ærlig innrømme at jeg tror jeg med flere kommer til å legge igjen pengene våre et annet sted når dette er over, det er gjerne ikke så kjekt for dem som blir igjen og spiller her.

Harde fakta er at det kan bli kroken på døren gjerne allerede innen et par år for grepolig... spill mister inntekt.. får ikke videreutviklet seg og går derfor ut på dato. - det er jo kjempesmart?

Noe usikker på hvordan de bar spillet synes om dette.

Og gjerne noe å tenke på for flere her inne.
 

DeletedUser343

Guest
*hun - ikke han.

Vår kjære CM er i tillegg ansvarlig for samme stilling på norsk Tribal Wars og der er hun vesentlig mer aktiv da communtiet der er langt mer aktivt enn det noensinne har vært her.

Når det gjelder spilleglede, så er det tross alt spilleren som opplever å "bli fratatt" den som velger om h*n gir spillet en ny sjanse eller ikke. Hvis du synes at man blir fratatt spillegleden ved "unødige" angrep, meldinger osv, da slår du jo bare tilbake men helst på en rask og effektiv måte. Hvis du begynner å kverulere med moderatorer på eksternt forum, så kommer du som regel ingen vei. Fortsett heller å spille og slå heller tilbake in-game mot de som "fratar" deg spillegleden og oppnå dermed større spilleglede.

Dette er jo tross alt et krigsspill - angrep er det beste forsvar.
 
Topp