"SPEED" verdener

DeletedUser

Guest
Jeg skulle ønske vi kunne ha to "SPEED" verdener en med grepolis 2.02 og en med det "vanlige" grepolis noen som syntes det samme? ;):cool::D:D
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mener er at alt går MYE fortere på SPEED verdener det vil si at det tar feks. 1.min å bygge en hest og kanskje 1. time å bygge akademi fra 27 til 28 ;)
 

DeletedUser

Guest
tviler på at ting tar over en time ettersom det heter speed og man har det så fort som mulig der;)
 

DeletedUser

Guest
det er tydeligvis speeds på engelske serveren, men jeg finner ingen info om det i det hele tatt på engelske forum....
 

DeletedUser

Guest
To er litt unødvendig, de speedserverne jeg har hørt om varer bare 48 timer og da er det meningen du skal døgne egentlig. Poenget med speedservere er å ha en kjapp intensiv runde, så med mindre norge har en usedvanlig stor andel hardcore gamere blir ikke dette særlig attraktivt om du ikke setter inn en nattbonus som varer fra 10-12 ellerno og det starter fredag kveld og slutter søndag kveld.
med andre ord, med mindre dakapo er i det rette humøret og fikser alt detta, skjer det ikke ;)
 

DeletedUser113

Guest
To er litt unødvendig, de speedserverne jeg har hørt om varer bare 48 timer og da er det meningen du skal døgne egentlig. Poenget med speedservere er å ha en kjapp intensiv runde, så med mindre norge har en usedvanlig stor andel hardcore gamere blir ikke dette særlig attraktivt om du ikke setter inn en nattbonus som varer fra 10-12 ellerno og det starter fredag kveld og slutter søndag kveld.
med andre ord, med mindre dakapo er i det rette humøret og fikser alt detta, skjer det ikke ;)

enig.. det beste og letteste er nok å bli med på den internasjonale speedserveren:)
hvis noen lurer på hvor de finner den, så er det bare å lage seg en profil der.
serveren heter ''speed'', det koster 100 gullmynter i påmelding.
Men med mindre du er i toppen i en av de norske serverene har du ikke sjangs der.
For å gi dere et hint på hvor sjapp den er: et opprør varer i 4 minutter.
 

DeletedUser

Guest
speed servere

Hei alle sammen
hello everyone

en speed server kan vare + - halvparten av en vanlig server feks
a speed server can be set to last + - half the time of a ordenary server

jeg har spilt både speed og vanlig server på travian, og det er kulere med speed syntes jeg.
i have played speed and ordenary servers on travian, and i think speed servers are more fun !

- Amadeus


LFC :) you never walk alone :cool:
 
Topp