Spørsmål vedrørende oppdatering av Grepolis

DeletedUser

Guest
Det går ikke å svare i trådene med info om oppdatering, tenkte det var lurt å lage en ny en jeg.

Fint med svar på dette, for jeg tror mange av oss spillere lurer på samme ting:


1. Inkluderer oppdateringen erstatning til de spillerne som ble urettmessig utvist og anklaget av support?
2. Inkluderer oppdateringen en support bl.a her i Norge som setter fokus på service og svarer spillerne på spørsmål, selv når support/Innogames ikke liker spørsmålene?

Regner med at support velger å svare på spørsmålene i denne tråden...
 

DeletedUser

Guest
Jeg skriver til oppfordring til support, som jeg har fortalt før.

Jeg synes vi spillerne føler oss litt glemt her, lite fokus til at vi skal trives.
tillegg til at vi får dårlig "kundebehandling" for det er jo det vi har blitt, melkekuer i forhold til gull.
så har Innogames til og med satt opp prisen på gull, og leverer til og med litt mindre gull i samme slengen,
synes kanskje dette blir litt feil i.f.t at vi aldri får svar på ting vi lurer på.
om dette ikke hadde vært avhengighetskapende spill, så tror jeg ikke vi senior klassen hadde vært her, men at det heller at det hadde vært mer gjennomtrekk av spillere.
 

DeletedUser

Guest
1. Nei
2. Om vi føler at vi har noe å svare, så svarer vi.. men om vi allerede har sagt det som er å si i en sak så svarer vi ikke mer om akkurat det samme nei.
 

DeletedUser1011

Guest
Det er faktisk synd for hele support at det utvises så lite respekt for og imøtekommenhet overfor spillerne. Her har dere alt å vinne på å komme med en forklaring.
 

bytting

Well-Known Member
2. Inkluderer oppdateringen en support bl.a her i Norge som setter fokus på service?
Tolker svar fra support som et nei.

Kan en fremtidig oppdatering som innvilger oss en support med en elementær forståelse av kundebehandling og servicemindednes ventes i overskuelig fremtid da?
 
Sist redigert:

DeletedUser1011

Guest
Jeg blir nysgjerrig på dette systemet, er det slik at dere har forbud mot å komme med forklaringer eller svar?
 

DeletedUser807

Guest
1. Nei
2. Om vi føler at vi har noe å svare, så svarer vi.. men om vi allerede har sagt det som er å si i en sak så svarer vi ikke mer om akkurat det samme nei.

Nå er ikke jeg en av de som har klaget mest ang denne saken, men har følgt godt med.
Det som skjedde er jo tragisk i seg selv, men det som har skjedd under utestengelsene og i etterkant har vært hårreisende fra din side(InnoG).
Vil ikke utdype hvilken fandenivoldske ord du har blitt satt i sammenheng med. Men det vet du nok godt selv.
Og så lenge du har den innstillingen til vårs som kunder og spillere så må jeg si du gjør deg meget upopulær.
Hva med å beklage og legge seg flat som ett normalt menneske ville ha gjort? Isteden for den nazi taktikken din.
Jeg regner med du har munnkurv fra høyere hold i denne saken, derfor denne holdningen.
Men du kunne ha spart deg for mye tull og tøys ved å bare si BEKLAGER SÅ MYE!
Gjør deg selv en bjørnetjeneste å skift holdning til oss spillere, og begynn å behandle oss som kunder.
Trengs en holdningsendring her ellers vil det ikke være noen igjen som gidder dette spillet.
Kan også legge til at dette gjelder oss spiller imellom også, vi er avhengig av hverandre for å få dette til å fungere.

Mvh
FANT
 

DeletedUser

Guest
FANT, du har på en måte rett på de fleste områder. Jeg har på sett og vis munnkurv, men hva som skjedde rundt utestengelsen av enkelte spillere så vet jeg faktisk ikke stort mer enn de som ble utestengt. Ingen av oss gjorde (eller gjør) egentlig det, og alle vi som sitter som CM'er rundt omkring kan vel med hånda på hjertet si at vi ble like overrasket som flere andre her ble (om ikke mer).

Ble noen uskyldige utestengt? Det er godt mulig, og i så fall både trist og beklagelig.. men det gjelder absolutt ikke alle.


Jeg skjønner at dere etterlyser svar, forklaringer og noen dere kan kjefte på som faktisk svarer i en tråd. Det vedkommende er nok ikke meg! Jeg har ingen svar eller forklaringer å komme med. Om dere vil kjefte på meg, eller bruke 'fandenivoldske ord' om meg så er det helt greit. Tro meg, jeg har forståelse for det.
 

DeletedUser

Guest
Det er bra du kommer med innrømmelser Dakapo.
Det har vi ventet på, det er ikke godt nok fra Innogames sin side og jeg regner med de merker godt til at gullkjøpet daler...

Det som overrasker meg litt er at du skriver at dere vet like lite som spillerne. Men vi er flere som vet at du/dere kom med ganske sterke antydninger om at spillere ikke var til å stole på, når de sa de var uskyldige.
Grunnen til at dere får pepper og hard skyts, er nettopp dette.
Tror dere gjør lurt i en unnskyldning i forhold til dette og viser litt ydmykhet.

Det at du nå sier at dere har munnkurv er bra, men vi visste dette. Vi visste også at Innogames ikke hadde noe bevis!
 

DeletedUser1011

Guest
Takk for svar (selv om du adresserer det til noen andre). Nei, vi etterlyser ikke en å kjefte på, vi etterlyser svar, forklaringer og shitsamma (den kommer aldri) en beklagelse for dårlig håndtering. Er det sånn at man må opp i kjeftemodus for å få svar? Det er svært uheldig og beklagelig, og en trend som sprer seg og som påvirker hele grepo.no.
Folk har stort sett ikke behov for å kjefte hvis de blir møtt på de behov de har for informasjon eller svar. Det er kjernen i dette her. Det er en skvær sak, hvis du får ikke lov til å si noe, så si det da. Det er en forklaring og et svar, det gir mening. Men nå er det slik at det ikke er nødvendigvis utestengelsene som var det ille oppi dette her. Det var håndteringen av det, det er det alle reagerer på. Og hvorfor? Ingen her ble videre utestengt, ingen med- og motspillere på Pi har annet enn støttet de som ble utestengt. Det er slikt som får folk til å fortsette. Og dette på tross av den mistillit som ble ytret ovenfor de utestengte spillerne fra deres side. Det er selvmotsigende dette her, "ble noen uskyldige utestengt?" og "vi ble like overrasket som flere andre her ble (om ikke mer)". Hvis dere var overrasket over utestengelsene, så si det, ikke si at folk er skyldige, punktum. Og ja, det var uskyldige som ble utestengt, alle, spør du meg. Det er en part som taper stort i denne saken, sorry to say, det er dere.

Jeg har ikke behov for å bruke skjellsord eller å kjefte, jeg har behov for svar på ticket og informasjon når jeg ber om det. Og det tror jeg gjelder alle.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har tidligere skrevet: HVOR ER DU DAKAPO?
Så takk for din synlighet og svar her

Har du satt munnkurven på deg selv, eller er den blitt ordret fra Inno?
Jeg opplever at du setter deg over folk basert på dine tidligere svar/poster, at du liksom kjemper "imot" framfor dra med, og det er jeg ikke alene om å mene. Kan du selv se at det kan oppfattes slik?

Hvorfor ikke sette alle kluter inn å seile samme vind, jobbe mer FOR "oss" enn holdningen du har hatt til nå med avfeielse og manglende tilstedeværelse på kritikk??

Vi er brukere og dere lever av oss!!

Peace and war
 

DeletedUser

Guest
Regner med at gullboikott kjennes litt hos Innogames, de er så grådige der at de tusenlappene de mister fra oss, nok skader dem. Blir færre sigarer og eskortepiker/gutter på sjefene der fremover. Det klarer de nok ikke i lengden, blir nok snart en panikkhandling så de får tilbake godsakene sine.

Innlegget er noe sensurert p.g.a klage fra brukeren Nuts
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg synes pessledelsen kan si Unnskyld og sorry så æ får kjøpt mæ litt gull snart, på tide me TEBUD.
 

DeletedUser

Guest
Synd at det kom tebud før unnskyldningen, ledelsen min sier jeg ikke får lov og kjøpe meg gull.
#regel 1 $A

Det vil si at det er under 20 timer igjen til og si unnskyld på, om jeg skal kjøpe gull.
 

bytting

Well-Known Member
God Jul:)

Ja, hvor blir beklagelsene og forklaringene av? Vi venter...

En ting er inno, men hvor er norsk support hen?

Skjønner at no.support ikke kan beklage på inno sine vegne uten å bli instruert til det. Men det de kan gjøre er å beklage, på egne vegne, sin egen skamløse håndtering av dette slik den kom til syne under besvarelsen av tickets mens dette pågikk.
 

DeletedUser

Guest
Trekker opp denne igjen jeg, sånn med tanke på svindel, dårlig kundebehandling og useriøs opptreden fra innogames og support her.
 

DeletedUser

Guest
Nå er prisen satt opp ytterligere. Ikke at det har noe å si for min del, ettersom jeg ikke bruker gull, men jeg synes at InnoGames begynner å tøye strikken litt vel langt.

Jeg nekter å tro at dere sliter økonomisk, dere kan vel bade i penger når dere har slike eventer...
 

DeletedUser1350

Guest
Husker dette godt, her har man prakteksemplaret på god kundeservice :p
 
Topp