Tilbakemelding - Spørsmål/kommentarer til veikart 2013

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Har du noen spørsmål eller tanker ang veikartet for 2013? Ta det her.

Veikartet kan du finne her
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Til hvilken nødvendighet er lydene og musikken?
Den eneste endringen jeg ser som nødvendig av disse er Verdens Vidundre-systemet. Den burde vært prioritert øverst!

Liker spillet slik som det er nå jeg.
 

DeletedUser

Guest
Til hvilken nødvendighet er lydene og musikken?
Den eneste endringen jeg ser som nødvendig av disse er Verdens Vidundre-systemet. Den burde vært prioritert øverst!

Liker spillet slik som det er nå jeg.

Trenger alt å være nødvendig?:)
Musikken og lydene er flotte - jeg kosa meg mye når jeg testa de ut for noen uker siden. De gjør ikke så mye ut av seg, men når man ikke hører på annen musikk så hvorfor ikke. Det skaper stemning, synes jeg.
 

DeletedUser343

Guest
Heldigvis er det en av-knapp :p
Får nesten bare vente å se hvordan det blir :)
Noe av det kommer til å bli bra ser jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan allerede teste ut lyd, det ble implementert i dag.
 

DeletedUser343

Guest
Har gjort det. Det hender av og til at spillet kræsjer og det liker jeg ikke. Jeg bruker Chrome på Windows 7.
Hører som regel på musikk så lydene kommer ikke til å bli brukt så ofte.
 

DeletedUser

Guest
Har gjort det. Det hender av og til at spillet kræsjer og det liker jeg ikke. Jeg bruker Chrome på Windows 7.
Hører som regel på musikk så lydene kommer ikke til å bli brukt så ofte.

Sier du det? Jeg har ikke problemer hverken i chrome, opera, firefox (eller explorer).
 

DeletedUser343

Guest
Kan være fordi jeg aktiverer en del lyder samtidig også da :p
Er vel en tilfeldighet :p
 

DeletedUser

Guest
Skal prøve ut disse lydene, noe drit at iPaden ikke kan kjøre flere faner, så det blir kjekt å teste det ut, alt trenger ikke være så nødvendig, men alt som er artig med spillet forbedrer jo også automatisk spillet.
 

DeletedUser

Guest
Det skaper stemning, synes jeg.

hehe likte det også, var faktisk ikke så ille slappe av musikk, (men hører til vanligvis på litt annerledes musikk ;) ) er masse forskjellig og en sang minte meg om Skyrim.

Er selv ganske spent på de nye "Heltene"!, men må man bruke gull for å skaffe dem? eller som de andre magi og vanlig ress?

Artig det med HyperBosa også,så ikke mange velger og slutte fordi dem mistet alle byene sine :)

Er spent på å få se oppdateringen i aksjon :D
 

bytting

Well-Known Member
•Endring av Verdens Vidundre
Foreløpig fungerer ikke Verdens Vidundre som vi først hadde håpet. Grepolis handler om episke kamper og gående kriger. Verdens Vidundrene vil bli endret til å virkelig motivere alle spillere til å knuse sine fienders hoder.

En ting å si om det: Flott!

Litt synd at det sannsynligvis ikke rekkes å implementeres på theta, men håper på gode nyheter innen VU på kappa:)

Den eneste endringen jeg ser som nødvendig av disse er Verdens Vidundre-systemet. Den burde vært prioritert øverst!
Hør hør! For min del kunne de satt alle andre utbedringer og brukt all tid på dette. VU slik det er nå er den svakeste delen av Grepolis.

(P.S Slutt å syt nå om den lyden C. Er jo avknapp:rolleyes:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hehe likte det også, var faktisk ikke så ille slappe av musikk, (men hører til vanligvis på litt annerledes musikk ;) ) er masse forskjellig og en sang minte meg om Skyrim.

Er selv ganske spent på de nye "Heltene"!, men må man bruke gull for å skaffe dem? eller som de andre magi og vanlig ress?

Artig det med HyperBosa også,så ikke mange velger og slutte fordi dem mistet alle byene sine :)

Er spent på å få se oppdateringen i aksjon :D

Nei, heltene kan du skaffe deg ved å gjøre diverse oppdrag - enkelte av de oppdragene skal inneholde "vanskelige beslutninger" bl.a. Jeg gleder meg :)
 

DeletedUser

Guest
Angående hyperborea, byen du får med deg vis du blir slått ut, kan du få med deg enda en by vis du allerede har startet på Hyperborea fra før? Da ville jeg joinet en verden, bygget en stor by og bedt noen om å erobre meg :p
 

DeletedUser

Guest
Angående hyperborea, byen du får med deg vis du blir slått ut, kan du få med deg enda en by vis du allerede har startet på Hyperborea fra før? Da ville jeg joinet en verden, bygget en stor by og bedt noen om å erobre meg :p

Jeg antar at dersom du allerede har startet på Hyperborea fra før av, vil du ikke få muligheten til å starte der på nytt.
 

DeletedUser

Guest
Ok, Hyperborea går så sakte, så hadde gått raskere på en annen server å bygge byen din opp ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan kirke bli en helt? Hun var en mindre gresk gudinne som forvandlet fiendene sine til dyr.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp