Sendt videre Slutt å ødelegg appen!

DeletedUser

Guest
Hei,

Jeg skriver dette som en spiller som spiller en del fra appen. Når appen først kom ut på App Store, så var det så å si ingen bugs, og alt fungerte smooth. Nå, derimot, skal liksom Innogames gjøre den "bedre". Dette er noe som er kraftig mislykket, og hver oppdatering blir bare verre og verre.

Til og begynne med var det en slags scrolle tabbar, noe som var veldig handy, og man hadde bedre oversikt. Man hadde også denne "pilen" på høyre side, tilsvarende hvor rapporter, meldinger osv. popper opp IG.

Dette ble tatt bort og det kom i stedet et felles "Bilde", hvor allianseforum, meldiger osv var samlet. Dette krever at du først klikker på meny. Det går strengt tatt an å leve med det også, men appen blir bare mindre og mindre brukervennlig. Nå etter den nye oppdateringen, så kommer det plutselig opp en meny når man klikker på "kaserne" og "senat", noe som er mye mer tungvint enn før når man bare kunne klikke på senatet for å komme inn i bygningsoversikten, ikke som det er nå hvor man må klikke på gå inn først. Samme gjelder for de andre bygningene hvor man må klikke gå inn osv.

Istedetfor å forstette å ødelegge appen med unødvendige "forbedringer", hva med å fokusere på faktiske bugs?
Jeg nevner i fleng:
-At man kan se BBkoder i meldinger
-At det ikke er en "evig loadescreen" når man klikker på en BBkode på forum.
-Fjern bug med "evig loadescreen" som kan oppstå mange plasser når man klikker.

Takk. Håper at dette blir tatt videre selv om jeg "bare" kommer fra en norsk server.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
selv om jeg spiller mot deg nå LordF på server Pi, er jeg enig i at vi "underdogs" ikke ofte føler oss hørt av de som skal legge spillet til rette for oss.

kult at du tar dette opp Lordf
 

DeletedUser

Guest
Takk. I verste fall så oppretter jeg en account på .en forum, oversetter alt, poster og ser hva som blir gjort da, ettersom ingen admins her tydeligvis ikke planlegger å svare.
 

DeletedUser817

Guest
Dette er det ingen admin som kan svare på... Dakapo er bortreist noen dager, så du må vente på svar.
Uten at jeg vet noe som helst om dette, så tviler jeg på at de har som mål å legge inn bugs.
 

DeletedUser

Guest
Helt greit. Alle på .en er enige, så satser på at det fører hen :)
 
Topp