Diskusjon Slå skandinaviske verdener sammen

Kunne du tenkt deg at de skandinaviske verdenene ble slått sammen?

  • Ja helt klart!

  • Jeg er likegyldig

  • Nei, er tilfreds med kun norske servere


Resultatene er kun synlige etter avstemning.

Fabi2

Active Member
Hei!

Husker ikke om det tidligere har vært opprettet noen undersøkelse her, og siden danskene også ønsker våres meninger rundt dette legger jeg ut denne her på deres oppfordring.
https://dk.forum.grepolis.com/index.php?threads/slå-skandinaviske-verdener-sammen.3390/#post-20488 vil du evt lave en lign. spørgeundersøgelse i det store forum på .no?

Jeg tjekkede lige både Svensk og Norsk grepolis forum og kunne desværre ikke finde ligende indlæg på deres forummer, måske jeg bare kiggede forkert.
Men til jer Nordmænd og Svenskere som i forvejen deltager her på det Danske forum, vil det ikke være muligt at få jer til at oprette et indlæg ligesom dette på jeres respektive forummer sådan at vi på en eller anden måde kan tælle alle stemmer sammen i en kasse i stedet for kun her.
For ser Innogames en tråd som dette, så ser det jo nærmest ud som om at det kun er Danskere der er utilfredse med hvordan det køre nu og ikke også jer andre.
Zteren, I dag kl. 19:45
 
Sist redigert:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Fakta er at dette diskuteres ofte og det jobbes med noe for framtiden. Men hvordan det blir å ende opp vet ingen enda.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg har spilt noen servere på DK, og jeg må si at om man ikke er veldig happy med tingenes tilstand på NO nå, så er det ikke noen løsning å få inn 3-4 allianser til som NH på verdenen. DK har også noen gullere som får Sebat til å ligne en uteligger, så om man ønsker å holde liv i Grepolis, så er det kanskje en bedre ide å la hver av de nordiske serverene dø en sakte død hver for seg.

I tillegg er det en utbredt kultur på DK at selv om man starter serveren med en 4-5 andre allianser så ender absolutt alle opp med alle mot nordmennene før sluttspillet. Når det alltid ender 60 mot 15, så blir det vel ikke noen forbedring å ta det fenomenet inn på hver eneste server?
 

Bolt22

Active Member
Ok, tengte kanskje en server i året eller noe hadde hvert gøy er det er virkelig mange med
 
Sist redigert:
Topp