Slå av Nattbonusen...

DeletedUser1077

Guest
kilde?

(Hint: Lord of the Rings teller ikke)


Nei.

........​

Hvor er dine kilder da? siden du nekter på allt eg sier.
Eg gav deg kilder på hva tidsalder antikken og tidlig middelalder var.
og kilder det kommer ifra historie timene eg har hatt i skolen, men virker som du skulket historie timene dine.

http://en.wikipedia.org/wiki/Middle_Ages
http://simple.wikipedia.org/wiki/Classical_antiquity
http://simple.wikipedia.org/wiki/Ancient_Greece
http://simple.wikipedia.org/wiki/Greco-Roman_world
http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Rome

Classical antiquity (also the classical era or classical period) is a broad term for a long period of cultural history around the Mediterranean. It includes the civilizations of Ancient Greece and Ancient Rome, known as the Greco-Roman world. (Antikken)
 

DeletedUser

Guest
"Tror du virkelig att det er så mangen som sover på natten?" Her er mitt svar definitivt et stort JA, vil si at dei fleste nok gjør det.

Når du henviser til at dette er et middelalder spill så tar du også feil (1100-1600)
Dette spillet er fra tiden f.kr 1400-400 kan eg tenke meg. Se krigen om Troja i tillegg kan du lese om hoplitt krigere:
hoplitter, tungtbevæpnede fotsoldater i oldtidens greske hær. Bevæpningen, som kan påvises fra begynnelsen av 600-tallet f.Kr

Nå tror eg at både meg å bytting kjenner til dette spillet bedre en deg
Sitat hva du skriver "Eg prøvde og spille uten allianse i 2 dager, dem tok hovedbyen min og 3 andre byer. så du overlever ikke uten allianse, eg bruker irl penger for og bygge sjappere og hadde bymyr på lvl 35 i hver by og flere tusen tropper men uansett så blev eg knust."
Her på spillet er max bymur nivå 25 etter det eg vet.
Angående kriger fra år 1400 f.kr til 1600 tallet som regel kjempet som beleiring krig. Det å erobre en by kunne ta mange år og de fleste av angrepene som ble utført under beleiringen var dagangrep siden det ikke var så lett å angripe om natten i dei tidene + overtro

Kjente beleiringer[rediger | rediger kilde]
Beleiringen av Troja (omtrent 1200 f.Kr.)
Beleiringen av Masada (72 f.Kr.)
Beleiringen av Malta i 1565
Beleiringen av Leningrad (1941–1944)
Beleiringen av Sarajevo (1992–1996)

Men som også bytting sier så kan du bare joine en server fra et annet land som er uten nattbonus viss du har så mye mot den.
Eg kommer ikke til å spille på en server uten nattbonus, er jobben min eg lever av og for å kunne utføre den godt så er det greit å få noen timer kvile uten å være på alerten 24/7
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1077

Guest
"Tror du virkelig att det er så mangen som sover på natten?" Her er mitt svar definitivt et stort JA, vil si at dei fleste nok gjør det.

Når du henviser til at dette er et middelalder spill så tar du også feil (1100-1600)
Dette spillet er fra tiden f.kr 1400-400 kan eg tenke meg. Se krigen om Troja i tillegg kan du lese om hoplitt krigere:
hoplitter, tungtbevæpnede fotsoldater i oldtidens greske hær. Bevæpningen, som kan påvises fra begynnelsen av 600-tallet f.Kr

Nå tror eg at både meg å bytting kjenner til dette spillet bedre en deg
Sitat hva du skriver "Eg prøvde og spille uten allianse i 2 dager, dem tok hovedbyen min og 3 andre byer. så du overlever ikke uten allianse, eg bruker irl penger for og bygge sjappere og hadde bymyr på lvl 35 i hver by og flere tusen tropper men uansett så blev eg knust."
Her på spillet er max bymur nivå 25 etter det eg vet.
Angående kriger fra år 1400 f.kr til 1600 tallet som regel kjempet som beleiring krig. Det å erobre en by kunne ta mange år og de fleste av angrepene som ble utført under beleiringen var dagangrep siden det ikke var så lett å angripe om natten i dei tidene + overtro

Kjente beleiringer[rediger | rediger kilde]
Beleiringen av Troja (omtrent 1200 f.Kr.)
Beleiringen av Masada (72 f.Kr.)
Beleiringen av Malta i 1565
Beleiringen av Leningrad (1941–1944)
Beleiringen av Sarajevo (1992–1996)

Men som også bytting sier så kan du bare joine en server fra et annet land som er uten nattbonus viss du har så mye mot den.
Eg kommer ikke til å spille på en server uten nattbonus, er jobben min eg lever av og for å kunne utføre den godt så er det greit å få noen timer kvile uten å være på alerten 24/7

Du kan fortsatt få kvile fordi om det ikke er nattbonus, du må bare ha venner og en allianse. Og hva vet du om hvor mye erfaring eg har til dette spillet? du har ikke peiling gutt. eg nerder 11 ulike browserspill lignende til denne typen av spill, så eg har veldig mye erfaring. Om du lever av jobben din, så betyr det att du ikke har tid til spill som dette, for spill som dette krever tid. Og på den serveren eg spiller på server 18 så går det og få bymur opp til lvl 35, eg hadde det i hovedbyen min.
Eg lever av og spille spill og det er sånn eg får betalt.
 

DeletedUser

Guest
"Eg lever av og spille spill og det er sånn eg får betalt."

Når en går inn å sjekker ditt spiller navn eks: på Pi serveren og viss du får betalt for å spille så vil eg si at den som betaler deg disse pengene får dårlig valuta igjen fra deg.
Men sånn du skriver her inne så virker det ikke som du hører hva andre sier.
Fakta og historie har du heller ikke peiling på så du bør ha mer fokus på skole i fremtiden og kutte ned en god del på det du spiller for det virker som du har spill avhengighet :(
Få deg en skikkelig jobb heller :)
 

DeletedUser

Guest
Sinder = Joa?

Kunne neste tro det (men tviler på det) ;)

Har sjekket litt på hvordan sinder spiller.
PÅ Pi serveren har han alle sine 4 byer langt borte fra alle andre spillere så det er ikke merkelig at han vil ha bort nattbonusen.
Skal han (eller noen sende mot han) sende et KS mot noen så er det jo nesten et døgn i reisetid så hvem gidder å angripe dei byene???
 

DeletedUser1077

Guest
Kunne neste tro det (men tviler på det) ;)

Har sjekket litt på hvordan sinder spiller.
PÅ Pi serveren har han alle sine 4 byer langt borte fra alle andre spillere så det er ikke merkelig at han vil ha bort nattbonusen.
Skal han (eller noen sende mot han) sende et KS mot noen så er det jo nesten et døgn i reisetid så hvem gidder å angripe dei byene???

Det er fordi alle mine andre 4 byer som var på hav 55 i nærheten av spillere blev tatt av andre spillere, om du leser så sa eg att hovedbyen min og 3 andre byer blev tatt. og reisetiden er ikke 1 døgn, det er 3 døgn. istedenfor og vera en liten drittonge og gi opp så fort du mister din verdifulle lille by som betyr så mye så flyttet eg byen min til en plass der eg kan bygge meg opp ifred og gi tilbake når eg har bygget meg opp. eg har veldig mye tid, så bygge om igen gjør meg ikke noe.
 

DeletedUser1077

Guest
Kunne neste tro det (men tviler på det) ;)

Har sjekket litt på hvordan sinder spiller.
PÅ Pi serveren har han alle sine 4 byer langt borte fra alle andre spillere så det er ikke merkelig at han vil ha bort nattbonusen.
Skal han (eller noen sende mot han) sende et KS mot noen så er det jo nesten et døgn i reisetid så hvem gidder å angripe dei byene???

Det er fordi alle mine andre 4 byer som var på hav 55 i nærheten av spillere blev tatt av andre spillere, om du leser så sa eg att hovedbyen min og 3 andre byer blev tatt. og reisetiden er ikke 1 døgn, det er 3 døgn. istedenfor og vera en liten drittonge og gi opp så fort du mister din verdifulle lille by som betyr så mye så flyttet eg byen min til en plass der eg kan bygge meg opp ifred og gi tilbake når eg har bygget meg opp. eg har veldig mye tid, så bygge om igen gjør meg ikke noe. De tok alle mine byer med 10,000 poeng og mer og dreit i mine små byer så eg tok kjangsen med den siste byen dem ikke tok av meg og sendte ett KS langt vekk. Så istedenfor og gi opp, så bygget eg en ny by og kommer til og gi tilbake til den som angrep eg. krig tar tid, og den som har mest tålmodighet vill vinne.

"Eg lever av og spille spill og det er sånn eg får betalt."

Når en går inn å sjekker ditt spiller navn eks: på Pi serveren og viss du får betalt for å spille så vil eg si at den som betaler deg disse pengene får dårlig valuta igjen fra deg.
Men sånn du skriver her inne så virker det ikke som du hører hva andre sier.
Fakta og historie har du heller ikke peiling på så du bør ha mer fokus på skole i fremtiden og kutte ned en god del på det du spiller for det virker som du har spill avhengighet :(
Få deg en skikkelig jobb heller :)

Nej om eg kutter ned på det eg spiller så får eg ikke betalt. spiller eg ikke så får eg ikke penger, det er jobben min. og hvorfor skal eg høre på deg når du ikke hører på meg? respect is earned not given.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
" så flyttet eg byen min til en plass der eg kan bygge meg opp ifred og gi tilbake når eg har bygget meg opp"

Høres ut som en farmvill spiller som liker å bygge ting ;)
Trodde at du likte å krige siden du vil ha bort nattbonusen?
Virker heller som du er en spiller som burde ha nattbonus helle døgnet ;)

Nei, nå skal eg slutte å trekke deg opp, blir bare overrasket at en spiller som mister byene sine vil ha bort noe av det som er til fordel for mindre spillere. I tillegg er det nok spillere som er mye mer aktive en deg som vil tjene mye mer en deg på at den forsvinner.

Ut fra info i spillet så har du mistet 3 av byene dine til 2 spillere som eg har erobret 3 byer fra :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1077

Guest
" blir bare overrasket at en spiller som mister byene sine vil ha bort noe av det som er til fordel for mindre spillere. I tillegg er det nok spillere som er mye mer aktive en deg som vil tjene mye mer en deg på at den forsvinner.

Ut fra info i spillet så har du mistet 3 av byene dine til 2 spillere som eg har erobret 3 byer fra :)

Det er fordi eg er en gamer, bare fordi en er en liten spiller akkurat nå betyr ikke att eg ikke kommer og bli større senere, så da kan eg jobbe med og få vekk nattbonusen nå og få bruk av den senere, eg har mistet 4 byer, Rectum tok min 4e by som vi planla. og hvorfor vera overasket fordi eg spørr om og få spille spillet skikkelig og ikke som farmville, om eg ikke flyttet byen min dit eg er nå så skulle eg ikke ha overlevd, så det var eneste alternativet for og kunne overleve på denne serveren så eg kan ta hevn senere i spillet. eg har nokk KP til 12 byer, og har bare 4 nå. så ikke oroe deg så mye om meg, om eg vill ha en by nærmere deg så kan eg ordne det uten problem.

Og hvem er mere aktiv en meg som ikke jobber eller går på skole, som kun bruker dagen sin foran datamaskinen?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser832

Guest
ser det er lange siden dette har vært skrevet, men vet ikke om jeg skal le eller grine
 

DeletedUser

Guest
Enig med ZuriFax :cool: Sover om natten jeg, er glad i nattbonusen <3 Vil du ha et spill du kan spille døgnet rundt - prøv Clash of Clans :)
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi eg er en gamer, bare fordi en er en liten spiller akkurat nå betyr ikke att eg ikke kommer og bli større senere, så da kan eg jobbe med og få vekk nattbonusen nå og få bruk av den senere, eg har mistet 4 byer, Rectum tok min 4e by som vi planla. og hvorfor vera overasket fordi eg spørr om og få spille spillet skikkelig og ikke som farmville, om eg ikke flyttet byen min dit eg er nå så skulle eg ikke ha overlevd, så det var eneste alternativet for og kunne overleve på denne serveren så eg kan ta hevn senere i spillet. eg har nokk KP til 12 byer, og har bare 4 nå. så ikke oroe deg så mye om meg, om eg vill ha en by nærmere deg så kan eg ordne det uten problem.

Og hvem er mere aktiv en meg som ikke jobber eller går på skole, som kun bruker dagen sin foran datamaskinen?
Det er mange som spiller like aktivt som deg, selv om de hr jobb og alt mulig annet å gjøre inn RL, Det er ikke alle som har et kjedlig liv med å sitte foran skjermen vær dag, men har det som en slags hobby
 
Topp