Skjulte forum

DeletedUser168

Guest
Hei,

Jeg lurte på om det hadde vært mulig å innføre forskjellige grader av skjulte forum, slik at alle som har rettigheten til å se interne forum ikke kan se f.eks lederforumet.

Hadde vært fint å kunne lage forum som kun kan ses av ledere, forum som kun kan ses av offiserer etc...

Mvh,
Apollon
 

DeletedUser

Guest
hmmm hadde vært fint men tror det blir vanskelig å gjennomføre det siden et skjult forum er vanlig men når man skal lage et skjult forum for hver rang i stammen blir det etterhvert mye når det bare er leder og de personene i den rangen som skal kunne se den;)
 

DeletedUser168

Guest
Det trenger ikke å være skjulte forum til hver eneste rang, men la oss si at ledere kan gi rettigheter til Internt forum fordelt på 3 nivåer.

Slik det er idag så er det så og si umulig å få ett skikkelig utbytte av disse forumene.. Om ledelsen ønsker å ha ett forum kun for seg selv så kan ingen andre ha muligheten til å se skjulte forum i det hele tatt, så ser ikke at det skal være så vanskelig å innføre.
 

DeletedUser

Guest
De har et slikt system på TW, så det burde ikke være vanskelig å innføre.

Men ingen av spillutviklerne på grepolis ser ut til å lese dette forumet. Har aldri sett noen svar på forslagene her inne
 

DeletedUser168

Guest
Nettopp, hadde vært en fin utvikling..

Kanskje, men håper da de tar en titt innom her uansett. Hvem vet, kanskje jeg er heldig :)
 

DeletedUser

Guest
mener nå dette bare er tull jeg da, for er du som leder så paranoid att du ikke tør og stole på di folka som du setter som ofiserer eller gir forum retigheter til så burde du ikke gi forum retigheter til noen og heller pøve og lede aliasnen alene så får vi se hvor det går med aliansendin din.

får en del av dette spillet er att du er nøt til og stole på dine med spillere, det er klart det er noen som blir og dolke deg i ryggen men det er en del av spillet det og.
 

DeletedUser113

Guest
..

jeg mener også dette ville vært unødvendig, om du ønsker å bare kommunisere med leder kan du alltids bare sende PM
 

DeletedUser168

Guest
@ cbel : det handler ikke om å være paranoid, men det hadde vært greit å ha skjulte forum for offiserer, ledere og kanskje ledere mellom allianser. Så paranoia har ikke noe her å gjøre..

@ opey : er ikke særlig fan av PM, blir fort veldig rotete- så sitter man igjen med 20 forskjellige meldinger. Enklere når alt er listet opp på ett forum, og man har ett system på det :)
 

DeletedUser

Guest
Noe du kan gjøre her er jo ikke verre enn og lage en chatzy samtale, der står no fram til 3 sider igjen helt det er tomt for plass, men man kan kun diskutere 1 og 1 ting om man ikke lager mange sider :)

Men jeg syntes at 2 grader hadde vært greit, for eksempel diskusjon om kem som skal joine IS og diverse uferdige ting som kanskje skal diskuteres og det skal eller skal ikke gjøres.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser114

Guest
@ cbel : det handler ikke om å være paranoid, men det hadde vært greit å ha skjulte forum for offiserer, ledere og kanskje ledere mellom allianser. Så paranoia har ikke noe her å gjøre..:/QUOTE]



nå går d jo faktisk ann å lage skjult forum mellom ledere i forskjellige allianser da... å er d noen du ikke stoler på så dropper du å gi dem tilgang til skjult forum.
ferdig med d.. blir jo bare rot med flere grader da...
 
Topp