Sendt videre Skandinavisk server

DeletedUser

Guest
Har vært en del forslag om en skandinaviske server litt her og der, så jeg poster nå to alternative forslag om en skandinavisk server.

Forslag 1:

Hva om man slo sammen den norske, danske og svenske serveren til en skandinavisk server? Alle verdener som hadde startet på de lokale serverene vil selvsagt bli utspilt og avsluttet der, men alle nye verdener vil komme på den skandinaviske. Da må det selvsagt komme verdener oftere enn nå, men ikke like ofte som det kommer på alle serverene nå tilsammen.

Forslag 2:

Man kunne opprettet en egen skandinavisk server parallelt med de lokale norske, danske og svenske serverene, da kunne det kommet ut noe sjeldnere enn på de lokale serverene.

Dersom det er stemning for dette og det lar seg gjøre, kan jeg ta ansvar for å poste forslaget på det svenske og det danske forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Jeg er helt med på det!
Jeg begynte selv på en dansk server her om dagen, da det mest sannsynlig blir opprør på neste norske server. En felles server for Norge, Sverige og Danmark hadde vært veldig kult
 

DeletedUser

Guest
Mest sannsynelig opprør? Det er jo 2 verdener siden sist med erobring.
 

DeletedUser610

Guest
Sjekket på den danske og svenske serveren og den som ble startet etter Kappa på begge var opprør.
Og er ikke noen hemmelighet at det på den norske serveren er flere med opprør enn erobring.

Men samme det egentlig. En knallgod ide Agge. Hva må vi egentlig gjøre for at noe slikt skal bli en realitet? Det hadde sikkert fort blitt Norge vs Sverige vs Danmark, men hadde vært utrolig morsomt.
 

DeletedUser

Guest
Vi må vel først få gjennomslag for det her, så på det danske og svenske forumet, så må InnoGames vurdere om det er hensiktsmessig. Noe dritt det med opprør, hvem kom på at fienden skulle få 12 timer til å deffe opp byen?
 

DeletedUser

Guest
Herlig tanke uansett! Hadde vært fett med dansker og søta bror :)(for all del Finland,Island,Færøyene osv..)

Mer for en felles skandinavisk verden for responssjekk. Hadde lett joinet :)
 

DeletedUser760

Guest
støtter så sykt! høres dritfett ut med norsken vs. S og D :p gleder meg til dette gir gjennomslag;), håper svenskene og danskene tenker likt
;)
 

DeletedUser

Guest
Det finner vi nok ut, poster der en gang i morgen om ingen kommer med noen innsigelser her.
 

DeletedUser

Guest
Da er det bare å lene seg tilbake og krysse fingre for positiv tilbakemld :)
 

DeletedUser610

Guest
Jeg prøvde å skrive at du skrev det på dansk* :p Men det fikk jeg ikke til xD
 

DeletedUser

Guest
He, he. Ja, jeg brukte litt tid på dansken, svensk er jeg såpass ustø på at jeg bare kjørte det gjenneom google translate.
 

DeletedUser

Guest
GODT jobbet :)

Kult at du gjorde dette. Skal bli gøy å se svarene hos søta bror og ølet, hvis det det blir noe svar da..
Uansett lodding av int dette :)
 

DeletedUser

Guest
Du har ingen tilbakemelding på dette i forhold til sjansen for å få det gjennom Dakapo?
 

DeletedUser343

Guest
Har vært god respons ang. dette på det svenske forumet men ingen respons på det danske enda :/
 

DeletedUser

Guest
Sjansen er veldig liten.. faktisk minimal. De slår ikke sammen markeder, men men.. skader aldri å spørre.
 
Topp