skandinavisk eller nordisk server

DeletedUser168

Guest
Hei,

som de fleste sikkert har merket har vi ett temmelig begrenset antall av aktive spillere her på grepolis, og dette er noe av grunnen til at allianse-strukturene blir som de blir på de norske serverne.

hadde det vært mulig å opprette en felles server for la oss si de skandinaviske eller nordiske landene, slik at vi får flere spillere?
 

DeletedUser

Guest
Synes egentlig at det er store servere her jeg (hvis du vil ha noe større, gå på de internasjonale serverne).
 

DeletedUser168

Guest
vil nok ikke si at 150 aktive spillere er stort for en server, og grunnen til at jeg ønsker å holde meg unna de internasjonale serverne er mangelen på nattbonus.

spilte på en av de engelske, og når man plutselig våkner opp til at 4 eller 5 byer er under okkupasjon er det lite morsomt : p
 

DeletedUser

Guest
vil nok ikke si at 150 aktive spillere er stort for en server, og grunnen til at jeg ønsker å holde meg unna de internasjonale serverne er mangelen på nattbonus.

spilte på en av de engelske, og når man plutselig våkner opp til at 4 eller 5 byer er under okkupasjon er det lite morsomt : p

Hvordan kan du vite at det bare er 150 medlemmer.

PS: De aller fleste i de største alliansene er aktive, og det er mer enn 150 der allerede, også er nok de fleste av de 1000 støste spillerne aktive.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du vite at det bare er 150 medlemmer.

PS: De aller fleste i de største alliansene er aktive, og det er mer enn 150 der allerede, også er nok de fleste av de 1000 støste spillerne aktive.

antageligvis ikke 1000, men mye mer en hundre.
 
Topp