Sang tråd til Ninni :)

DeletedUser1350

Guest
smiley_emoticons_freu-dance.gif

 

DeletedUser1350

Guest
Jaja, da har jeg for første gang i livet opplevd det jeg opplevde i dag.
Slik man ser i film hvor andre blir neste flau på menns vegne.
En på jobb har gått "henn" og forelska seg i single meg, noe så gøyt... kommer og skal snakke med meg og eee.... eehhhh... for så å si noe supermerkelig... hehe... lol... godt jeg er gammel nok til ikke å knekke sammen i latter.... slik er det vel med single. (ikke noe nytt at menn faller men, likevel da, må kunne klare å snakke)
Han er høy og mørk da, så får vel sole meg i glansen
smiley_emoticons_freu-dance.gif

 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Jeg er INVIET, men ikke til noen mann, men liker å nyte livet likevel, av og til
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif


 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Er så glad jeg slipper unna julestresset som folk nå går i møte.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Godt å bare gå ut å kjøpe gaver når jeg vil, til hvem jeg vil året rundt.
Akkurat som i dag og siste uken har jeg kjøpt og gitt 5 gaver - godt å glede sine venner og kjære og vise dem at man er glad i dem året rundt, fremfor et par ganger i året. (Sannheten er vel at min kjære datter får vel alt hun ønsker seg og mere til - nærmere 30 ganger i året - minst - blir vel nærmere 50k bare på henne alene)
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

 

DeletedUser1350

Guest
Er i lykkerus som vanlig i dag også
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
( digger mennesker med øyne som glitrer av gleder, akkurat som mine (øyne som smiler))
 

DeletedUser1350

Guest
Faktisk, helt utrolig digg, virkelig utenom det vanlige:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Oi oi... ja skorpionen i Foxxen våknet til liv i går og gjennom natten - vokste nok ut noen horn i pannen i løpet av natten, som blomstret fult ut, utpå dagen i dag ja....
smiley_emoticons_manticore.gif

Når man nesten får hjerteinfarkt av sinne er det av og til lurt å slenge inn håndkledet ett sted...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Får se på verdens vakreste øyne og komme meg til hektene igjen, bare så nydelige
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif

 

DeletedUser1350

Guest
Foxxen skal på date, sa ja til en date med Tom Andre (på jobben på fredagen). Blir storslått date - helaften på potetkjelleren, gleder med
smiley_emoticons_cuinlove.gif
(når kan jeg ikke si
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
)
 
Topp