Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
At en spiller som kun har 450K angreps KP forsøker å tilrive seg statusen som den store KRIGEREN gjennom at hans egen allianse angriper ham fortjener ingen tittel. Slike angrep og KP bør ikke telle med i statistikken. Bør ikke overraskes over at det kommer et svar. Har ikke noe med syting å gjøre. At topprangering basert på denne type forutsetninger i det hele tatt kan smake er utenfor min forstand. takk og pris kommer det ikke til å lykkes og den rettmessige vinner inntar tronen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er litt spessielt at du mener at kun fremover, altså bare Angrep teller Vektor
da sitter vi uten forsvar, takk og pris for at du er kapabel nok til og forstå alt sammen.
Da jeg har sittet med 16-20k birems for og beskytte slik at alle andre kan ha det gøy.

om man spiller en Erobringserver, så er det kun angrep som teller.
 

DeletedUser

Guest
Når man kan bli største kriger og spiller gjennom internangrep er noe feil- Kommer til å legge forslag om at slike KP ikke teller.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har tenkt tanken selv at interne allianse KP ikke bør telle men det er dessverre ikke noe løsning siden man bare kan gå ut av alliansen og angripe for så å bli invitert tilbake igjen. Også angreps rangeringen kan bli manipulert på lik linje med forsvar. Det er fullt mulig å vinne angrep rankingen uten å ha angrepet noen motstandere i det hele tatt. Når folk bruker slike taktikker så viser det at det for noen ikke dreier seg om hvem som faktisk er best men om å stå øverst på rankingen når serveren slutter. Dette er et strategi angreps og forsvarspill og rankingen bør vise dette ikke at noen har spillt bygmester bobb og drept sine egne tropper i tomme byer. Klart det er fullt lov om å gjøre men er dette det spillet dreier seg om?

Joalarsen passerte meg på rankingen når vi hadde vunnet grunnet interne angrep. Når Dragevikingene hadde fullført 4 VU og nedtellingen på 28 dager begynte 17 august så hadde Joalarsen 595k KP i forsvar og 199k KP i angrep. Jeg hadde 1043k forsvar og 1062k angrep. 1 september hadde han passert meg i forsvar (1208k KP forsvar og 339k Kp angrep) mens jeg hadde 1142k forsvar og 1135k angrep. Noen av poengene har kommet fra oss men de fleste er generert internt. Det var da jeg oppdaget at Joalarsen prøvde å vinne forsvar og kriger rankingen på interne angrep. Etter en kort diskusjon i alliansen ble vi enige om å hindre Joalarsen. Over 2/3 av alliansen hjalp til og den siste dagen før serveren sluttet fikk vi til en megaopperasjon (1,7 mill KP på 12 timer 5600 festivaler) som endte med at jeg passerte Joalarsen igjen.

Jeg kommer til å sende inn forslag at rankingen fra den dagen 4 VU er fullført blir stående som offisiell. Da unngår man i alle fall at hele alliansen sender sine tropper mot en utvalgt.
 

DeletedUser978

Guest
Jeg har tenkt tanken selv at interne allianse KP ikke bør telle men det er dessverre ikke noe løsning siden man bare kan gå ut av alliansen og angripe for så å bli invitert tilbake igjen. Også angreps rangeringen kan bli manipulert på lik linje med forsvar. Det er fullt mulig å vinne angrep rankingen uten å ha angrepet noen motstandere i det hele tatt. Når folk bruker slike taktikker så viser det at det for noen ikke dreier seg om hvem som faktisk er best men om å stå øverst på rankingen når serveren slutter. Dette er et strategi angreps og forsvarspill og rankingen bør vise dette ikke at noen har spillt bygmester bobb og drept sine egne tropper i tomme byer. Klart det er fullt lov om å gjøre men er dette det spillet dreier seg om?

Joalarsen passerte meg på rankingen når vi hadde vunnet grunnet interne angrep. Når Dragevikingene hadde fullført 4 VU og nedtellingen på 28 dager begynte 17 august så hadde Joalarsen 595k KP i forsvar og 199k KP i angrep. Jeg hadde 1043k forsvar og 1062k angrep. 1 september hadde han passert meg i forsvar (1208k KP forsvar og 339k Kp angrep) mens jeg hadde 1142k forsvar og 1135k angrep. Noen av poengene har kommet fra oss men de fleste er generert internt. Det var da jeg oppdaget at Joalarsen prøvde å vinne forsvar og kriger rankingen på interne angrep. Etter en kort diskusjon i alliansen ble vi enige om å hindre Joalarsen. Over 2/3 av alliansen hjalp til og den siste dagen før serveren sluttet fikk vi til en megaopperasjon (1,7 mill KP på 12 timer 5600 festivaler) som endte med at jeg passerte Joalarsen igjen.

Jeg kommer til å sende inn forslag at rankingen fra den dagen 4 VU er fullført blir stående som offisiell. Da unngår man i alle fall at hele alliansen sender sine tropper mot en utvalgt.

Ryktene sier at du ikke inser at du har gjort det selv.... fa****. Alle har gjort det alltid hvorfor forandre det.
 

DeletedUser

Guest
At alle før har gjort det betyr ikke at det er det spillet bør oppfordre til. Ja jeg har gjort det fordi Joalarsen ikke har fortjent å vinne forsvars og kriger rankingen slik jeg ser det.

Hvis det fortsetter så er rankingen en eneste vits og de som har flest som stiller sine tropper til disposisjon vinner.

Mellom valget å la noen andre vinne eller misbruke systemet er valget enkelt.

Å fortsette med et system som er idiotisk bare fordi det alltid har vært slik? Er dere lemmings som bare følger etter uten å tenke selv og prøve å påvirke spillet i en positiv retning?
 

DeletedUser580

Guest
At alle før har gjort det betyr ikke at det er det spillet bør oppfordre til. Ja jeg har gjort det fordi Joalarsen ikke har fortjent å vinne forsvars og kriger rankingen slik jeg ser det.

Hvis det fortsetter så er rankingen en eneste vits og de som har flest som stiller sine tropper til disposisjon vinner.

Mellom valget å la noen andre vinne eller misbruke systemet er valget enkelt.

Å fortsette med et system som er idiotisk bare fordi det alltid har vært slik? Er dere lemmings som bare følger etter uten å tenke selv og prøve å påvirke spillet i en positiv retning?

Fullstendig enig her Einøy - Dette er en av tingene ved spillet som burde gjøres noe med. Om noen ønsker å toppe angrep/forsvar/kriger rankingene, bør dette gjøres når spillet er 'aktivt' - altså FØR VU fullføres. Å simme seg gjennom serveren for å kjøre racerbil opp rankingene på en 'inaktiv' server er ikke måten å gjøre det på:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har tenkt tanken selv at interne allianse KP ikke bør telle men det er dessverre ikke noe løsning siden man bare kan gå ut av alliansen og angripe for så å bli invitert tilbake igjen. Også angreps rangeringen kan bli manipulert på lik linje med forsvar. Det er fullt mulig å vinne angrep rankingen uten å ha angrepet noen motstandere i det hele tatt. Når folk bruker slike taktikker så viser det at det for noen ikke dreier seg om hvem som faktisk er best men om å stå øverst på rankingen når serveren slutter. Dette er et strategi angreps og forsvarspill og rankingen bør vise dette ikke at noen har spillt bygmester bobb og drept sine egne tropper i tomme byer. Klart det er fullt lov om å gjøre men er dette det spillet dreier seg om?

Joalarsen passerte meg på rankingen når vi hadde vunnet grunnet interne angrep. Når Dragevikingene hadde fullført 4 VU og nedtellingen på 28 dager begynte 17 august så hadde Joalarsen 595k KP i forsvar og 199k KP i angrep. Jeg hadde 1043k forsvar og 1062k angrep. 1 september hadde han passert meg i forsvar (1208k KP forsvar og 339k Kp angrep) mens jeg hadde 1142k forsvar og 1135k angrep. Noen av poengene har kommet fra oss men de fleste er generert internt. Det var da jeg oppdaget at Joalarsen prøvde å vinne forsvar og kriger rankingen på interne angrep. Etter en kort diskusjon i alliansen ble vi enige om å hindre Joalarsen. Over 2/3 av alliansen hjalp til og den siste dagen før serveren sluttet fikk vi til en megaopperasjon (1,7 mill KP på 12 timer 5600 festivaler) som endte med at jeg passerte Joalarsen igjen.

Jeg kommer til å sende inn forslag at rankingen fra den dagen 4 VU er fullført blir stående som offisiell. Da unngår man i alle fall at hele alliansen sender sine tropper mot en utvalgt.

det er det største pisset jeg har hørt på lenge, hvor du tar tall utav ingenting

ferdig diskutert
 

DeletedUser

Guest
det er det største pisset jeg har hørt på lenge, hvor du tar tall utav ingenting

ferdig diskutert

Her er tallene jeg baserer det jeg skrev på. Er dette ingenting? Har jeg skrevet noe som er feil så gjerne korriger meg. Det er sikkert også noe jeg har misforstått men da si fra hva som er feil. Men å skrive at jeg tar tall ut av ingenting er bare tull. Her er screen shoot fra poengutviklingen fra oss to som alle kan hente på grepstats. Grunnen at jeg tok screen shot er at det bare vises de siste 4 ukene så i morgen vil 17 august være borte.

http://no.grepostats.com/world/no15/player/46162/history
http://no.grepostats.com/world/no15/player/51252/history


http://prntscr.com/4n2d30

http://prntscr.com/4n2dbk
 

DeletedUser787

Guest
Støtter deg, Einøy.
Og sorry, Joa... Du ble akkurat parkert med hardbanka fakta.
Du får ta deg en øl :p
 

DeletedUser

Guest
Og skal det være slik at noen med 100 byer som ikke har angrepet en eneste gang så lenge runden varte frem til 4 VU er bygget kan ende opp som vinner av angrepsranking? Det er nemlig fullt mulig å klare 1-2 millioner KP på de 4 ukene. Likte JARL sin beskrivelse: Kjøre "racerbil" opp rankingen. Og jeg gjentar meg det blir for dumt. Bruk rankingen fra når 4 VU er ferdig bygget så er problemet løst.
 

DeletedUser1011

Guest
Det er riktignok en stund siden Mu, men du får ta deg to øl, pettern. Det singlet bra av den steinen du kastet i det glasshuset :)

For øvrig er jeg helt enig i det som står over her :)
 

DeletedUser787

Guest
Jeg husker det utmerket godt. Brukte samme strategi da jeg, AM ;)
Men jeg lå høyt på rankingen hele veien og prøvde å snike meg til topps helt på slutten, men greide det ikke, hehe. Den "strategien" har blitt brukt i all tid, så vidt meg bekjent, men i teorien er jeg imot den, dog er den per i dag en del av spillet, og jeg spiller da spillet :)
Har ingen problem for å være ærlig om det, imotsetning til visse andre som lyver om det og blir parkert etterpå.
 
Topp