Ryktebørsen

DeletedUser817

Guest
Mange grunner til å fortsette..
1. komme så høyt på rankingen som mulig
2. Krige, fordi det er gøy.
etc.
 

DeletedUser

Guest
Hva er egentlig vitsen i og forsette ?
du har jo fått deg en ny allianse, du får vel opp gnisten nå som du slutter og spionerer på folk?
du gjorde jo slik til meg også (tools of death) før du dro til Grepoholics, det var egentlig ikke et spørsmål btw.


Tross alt for at vi kun er mennesker som spiller dette spillet, ønsker jeg og takke for en spennende server.
Takk til alle som hang ut til "THE END"
Spesielt takk til "min" Arnegt som jeg har kunne utdypet frustrasjon til når det har vært hektisk.
og de folkene som har hjulpet til når folk har sluttet, med innpass. (velger og ikke gå ut med navn, det går de nesten gjøre selv)

det er to grunner til at The Dragons of Vikings vant;
#1: de hadde 60 stk grunner til og vinne; medlemmer/underallianse+IAP og diverse mot våre 43 medlemmer, som pumper inn i VU.
#2: De hadde mye mere lyst til og vinne

det er ikke stort mere og si annet enn;
Takk til alle mine, våre - Alliansemedlemmer, det var gøy.

Peace out, det er ikke mere og diskutere for denne gang. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan avkrefte at Oddix har spionert for oss. Han har vært i mot sammenslåingen av Tools og Grepo og har siden da vært på en 5 ukers lang ferie. Siden han ikke hadde noe allianse valgte vi å ta han med nå.

Hvis du ser på aktiviteten til de fleste i Viking så ser du at vi ikke hadde 60 personer. Vi hadde litt over 40 aktive som sendte ressurser. Dere hadde flere byer enn oss men også flere store i feriemodus lengre enn hos oss. Til slutt ble det avgjort av at vi var mer aktive i den avgjørende fasen. Hadde folk som krevde landsbyer hvert 5 min hele søndagen gjennom når vi raca Fyrtårnet!

Uansett har det vært en lærerikt server med masse spenning. Takk for kampen alle sammen!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kan også avkrefte selv at jeg har vært noe spion.
Den gangen jeg gikk fra Tools til Grepo , var det kun
geografiske grunner til det. Det ble ikke lekket noen form for
info noen veier.
At noen velger og kaste meg ut av en allianse jeg har støttet 100 prosent
på grunn av at jeg ikke yter nok, får stå for deres regnskap !
Men har noen lyst og skylde på meg for deres egen inkompetanse , så
for all del ! Jeg har rygg og bære det på !
 

DeletedUser

Guest
Til og være en så aktiv spiller, som aldri har bidratt med noen ting, oddix.
blir for meg ganske rart og høre inkompetanse fra den retningen, men jeg er uannsett ferdig med denne serveren.
du er vel ikke akkurat den "bærende spilleren" men.

Kona til Einøy er vel glad for at grepolis er ferdig på server #NU :cool:
 

DeletedUser

Guest
Til og være en så aktiv spiller, som aldri har bidratt med noen ting, oddix.
blir for meg ganske rart og høre inkompetanse fra den retningen, men jeg er uannsett ferdig med denne serveren.
du er vel ikke akkurat den "bærende spilleren" men.

Kona til Einøy er vel glad for at grepolis er ferdig på server #NU :cool:

Du har helt rett i at jeg ikke er noen bærende spiller, det har regel rett noe med
tid og gjøre. Jeg har selv kone og barn, pluss en jobb og passe.

Vet veldig godt at mange andre ofrer mer og yter mer, men jeg er lojal og
kommer godt ut av det med de fleste !

Synes det er gøy og spille grepo, men kommer aldri til og bli blant dem som
er på topp 5 listen !
 

DeletedUser107

Guest
Rolig nå gutta :)
Serveren er avgjort og det er ingen vits i å krangle :)
ta det heller ingame med tropper :p

Når det gjelder Oddix så er det en del frustrasjon med at han var i fm hele perioden som VU avgjørende :( + At hans nærme bekjentskap med Einøy var ikke helt populært det eller.
 

DeletedUser

Guest
Hehe Joarlarsen det kan du banne på :)

Og bra oppsummert Scorpus79!
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rett i at jeg ikke er noen bærende spiller, det har regel rett noe med
tid og gjøre. Jeg har selv kone og barn, pluss en jobb og passe.

Vet veldig godt at mange andre ofrer mer og yter mer, men jeg er lojal og
kommer godt ut av det med de fleste !

Synes det er gøy og spille grepo, men kommer aldri til og bli blant dem som
er på topp 5 listen !

Til og være en så aktiv spiller, som aldri har bidratt med noen ting, oddix.
blir for meg ganske rart og høre inkompetanse fra den retningen, men jeg er uannsett ferdig med denne serveren.
du er vel ikke akkurat den "bærende spilleren" men.

Kona til Einøy er vel glad for at grepolis er ferdig på server #NU :cool:

Du skulle jo bare være sjåfør på en busstur, og være borte 3-4 dager. Så ble det plutselig 5 uker. Vet ikke hvor "lojal" kommer inn i bildet.

Tror også kona til Einøy er fornøyd, kan ikke ha sett mye til ham denne perioden!
 

DeletedUser807

Guest
Da vil jeg bare gratulere DV med seieren, og si at de beste vant....sånn er det bare:eek:
Kom litt sent igang her da MU tok mye av tiden, men kom i gang etterhvert. Grattis til Gjøviks store Grepo konge (frusethenga6)med 2 strake seiere;)
Takk til alle nye bekjente både fiender og venner for tiden her inne. "Møtt" en del nye spillere, de fleste greie....men også mange snålinger som vi sier her nede:p
Og takk til Grepo kongen av de alle.....Mr Einøy 24/7 for at du....ja du er vel den eneste som har sendt en full troppe by i angrep på meg:cool: Hadde vært morro og spilt offensivt med deg på en annen server en gang.
Bare så det er sagt så er det viktig å ta vare på hverandre, uansett hvem det måtte være. Vis respekt! Hvis ikke så sitter man igjen med 40stk spillere som klør seg i ræva på de andre serverene.
Vi sees nok igjen ;)

Mvh
FANT
 

DeletedUser787

Guest
Heldigvis har vi koner som innser viktigheten av å få vekket gubben når alarmen går i Grepolis.

Hahaha! xD
Har ikke noe kone, men ikke faen om jeg forlater en dame om alarmen går på grepolis.
Men ska ærlig innrømme at jeg har prøvd i sjul flere ganger når den går xD

Og FANT... egentlig er jeg litt glad i deg <3
Einøy... jeg har fortsatt til gode å spille med deg og ikke mot deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Da er det min tur. Takk for en strålende og spennende server. Har fått spilt med mange kvalitetsspillere, og har vært en kjekk og lærerik erfaring.

Får også gratulere DV med seieren. Jeg må, ærlig innrømme, at de faktisk fortjente det.

Dette blir nok min første skikkelige server som jeg fullfører, og sannsynligvis også den siste. Får prioritere å komme meg inn på videregående skole i stedetfor :cool:

Lykke til videre alle sammen, har vært kjekt og gøyalt å spille med dere alle!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Joalarsen padder Kriger poengene sine ved å la allianse medlemmer sende tropper i døden på han.

Latterlig... over 300K så langt.
 

DeletedUser

Guest
Du burde få deg et syte forum
 
Sist redigert av en moderator:
Topp