Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Synes det bør avtales Fotballfred i Grepo under VM og EM sluttspill og andre større Fotballmessige hendelser.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Einøy ikke har kommet seg til slagmark 16 enda, synes jeg er skuffende - han bruker som regel og angripe med hele infanteriet når han får blå hjelm - egentlig litt julaften ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha. På det meste hadde jeg 8 blåhjelm i inventaret. Hvorfor skal jeg bruke gul på å komme til slagmark 16 når man kommer ditt gratis i løpet av noen dager. Så er det ikke rett tid heller til å lage en stor offensiv enda. Men bare vent den vil komme :)
 

DeletedUser

Guest
:mad: var bare et rykte din surpeis,:rolleyes: Ja det er kanskje på tide at jeg tar deg igjen på forsvarsranken ;)
 

DeletedUser

Guest
skulle vært en knapp til og sende all ressurser det var plass til, men vi koser oss fordi...da-a ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Tools of Grepo ikke rakk å bli ferdige med Fyrtårnet på øya Faros utenfor Alexandria før Dragevikingene.

:cool:

Esp1
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at man kan kjøpe VU10 med premie fra Event Slagmark 61.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at havet utenfor byen "Lord Fatso" er farget rødt i kveld.
 

DeletedUser

Guest
Det er vel først og fremst bare å gratulere DV med en godt gjennomført VU periode.

Jeg vil gjerne takke alle sammen for en fin tid her på Nu og Grepolis generelt før jeg gir meg. Takk til ivrige motstandere i DV og en stor takk til alle de fantastiske medlemmene som har bidratt i ToG. Det ble en morsom server med mange spennende kamper, noe som settes stor pris på :)

En spesiell takk til alle dere som har bidratt til å øke spillopplevelsen for meg på alle serverne jeg har spilt på, og jeg vil gjerne ønske alle lykke til videre :)

Takk for meg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si takk for en Episk avslutting på en server. Ikke ofte man kan oppleve 400 angrep samtidig mot en og samme by. Desverre er det alt for vanskelig å erobre byer når 80%+ av byene er forsvar.

Det er min første server jeg spiller fra start til slutt siden jeg begynte på Iota midt i runden.

Viking startet bra men vi kom på defensiven når Tools og Grepo hjalp hverandre. Heldigvis for oss gikk det tom for vind i seilen og aktivitene hos Grepo/Tools sank betraktelig utover våren. Når Grepo og Tools merget valgte vi å merge med Dragon Society. VU fasen har gått raskt siden det var 30 til å sende ressurser. Høydepunktet ble racet for fyrtårnet som vi startet 20 timer etter Grepo/Tools. Når Grepo bygde lvl 9 raskere enn det vi gjorde trodde jeg en stund at vi ville tape men vi klarte å fylle lvl 10 på 1,5 dager som var overraskende bra. Aktiv bruk av Velvilje reduserte byggetiden med 35 timer. Dette tilsammen gjorde at vi fikk fyrtårnet ferdig før Grepo og 4 VUer. At vi har mange nye spillere og som er sulten på seier gjorde nok utslaget at vi vant selv om vi hadde 2-300 færre byer. Ressurssendingen var enestående med 2-3 mill ressurser underveis av hver type store deler av dagen.

Det er bare å takke for mange timer spillglede som alle her på serveren har bragt meg gjennom de siste måndene. Mye nytt har jeg også lært og har fått erfart hvor bra angrepsplanleggeren kan være i hender på gode spillere ( spesielt Martihaav, Scorpus79, FANT, Thunder ).

Jeg vil avslutte med å avkrefte at vi har fått informasjon fra en spion på insiden. Hvis det er noen som ønsker å diskutere dette så send meg en medling ingame. Jeg kan da si fra hvorfor vi reagerte slikt vi gjorde om det er noen spesielle situasjoner. Jeg kommer ikke til å diskutere dette her i forumet.

En stor takk til alle fra Viking og Dragon Society. Det har vært en en glede å spille sammen med dere.

smiley_emoticons_insel.gif
 

DeletedUser

Guest
Takk til motstanderene våre i Grepoholics og Tools of Death som sørget for bra motstand hele veien.

Noen ble borte under veis, mens andre kom til.

Takk til våre de alliansene vi samarbeidet med The Alliance, Dragon Society og Berzerk, og ikke minst alle medlemmer, tidligere og nåværende, av Viking og Dragevikingene!

Jeg tror nok allianse størrelsen på 30 var litt i største laget, når antallet aktive begynte å dale. Kanskje noe å ta med seg på fremtidige servere...

Min første opprørsverden, men sikkert ikke den siste.

Uansett: The last stand:

http://gyazo.com/fca9ccf1de0c25bb9303130dc1759a39
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at folka i Grepo som sier de har gitt seg, ikke har det alikevel.
 

DeletedUser1048

Guest
Ryktet sier at havet utenfor byen "Lord Fatso" er farget rødt i kveld.

Med over 500 innkommende angrep og støtte på det meste (og 350 angrep), må jeg si at fredagen var en nervepirrende dag. Tusen takk for alle kamppoeng denne dagen.
 

DeletedUser

Guest
Får først gratulere DV med seieren her på NU :)

Er kjekt å spille når en spiller med gode medspillere og ikke minst gode motspillere som medlemmene i tidligere Viking alliansen.

Angående at folka i Grepo har gitt seg er vel litt delt.
Noen går vel i feriemodus og noen få ghoster seg, men dei fleste forsetter en stund til :)
 
Topp