Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Jeg forstår ikke hvordan du kan påstå at det har vært klart i nesten et halvt år. Vårt samarbeid var ikke spesielt omfattende før mergen. Vil ikke si at IAP betyr fremtidig merge.

Dere skal ha skryt for at dere har forsvart dere svært bra, men nå har det seg jo også slik at dere på dette tidspunktet har alliert dere med alt som kan krype og gå. Blir litt for dumt å syte over at vi ikke hadde sjanse mot dere når dere har gjort nøyaktig det samme om du ser på dagens situasjon.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Når dere har IAP som låner mange tusen Briemer til hverandre så er det sammarbeid. Flere ganger satt vi opprør i VU destroyere som til slutt ble reddet fordi enten Tools eller Grepo hjalp til. Når Grepo og Viking hadde IAP en ukes tid så støttet dine folk en VU destroyer til Tools med mange tusen Briemer når vi hadde opprør der. Dere har et felles støtte forum med Tools og har i mange måneder støttet hverandre. Det du skriver martihaav er rett og slett feil. Dere har også kjørt felles angrep på samme dag og til og med angrepet samme by. Klart sammarbeidet kunne ha vært enda bedre men dere har sammarbeidet.

Vi allierte oss med The Alliance men som ble tappet av de aktive spillerne fra dere. Resten som var igjen hadde ikke sjans å overleve og vi tokk over noen spillere fra dem. Siden jeg ikke kanibaliserer spillere har vi prøvd å holde liv i resten men The Ocean Eagles som de skiftet navn til har ikke mange aktive spillere som du vet ( tror 2 på dette tidspunktet).

De siste ukene har vi samarbeidet med Dragon Society men mye senere enn når dere kjørte felles angrepene mot oss.

Spørsmål til deg Martihaav

1. Har dere ikke støttet Tools og har Tools støttet dere siden vi prøvde å ta Søndre sytting tidligere i år?
2. Har dere ikke angrepet flere ganger samme dag samtidig med spillere fra Tools?
3. Utveksler dere ikke info gjennom et delt Forum med Tools?

Jeg antar svar på alle 3 er ja. Da er det en veldig spesiel IAP dere har i så fall.
 

DeletedUser

Guest
Greit at man ikke interesserer seg for fotball men uansett. Å angripe midt under begge semifinalene i VM er vel et tegn på tåpelig dårlig oppførsel. Det er bare så patetisk latterlig.
 

DeletedUser343

Guest
Greit at man ikke interesserer seg for fotball men uansett. Å angripe midt under begge semifinalene i VM er vel et tegn på tåpelig dårlig oppførsel. Det er bare så patetisk latterlig.

Helt tilfeldig. Angrepet/ene kan da ha blitt sendt før kampstart.
 

DeletedUser

Guest
Greit at man ikke interesserer seg for fotball men uansett. Å angripe midt under begge semifinalene i VM er vel et tegn på tåpelig dårlig oppførsel. Det er bare så patetisk latterlig.

Dette er egentlig sykt usakelig. Er ikke noe fotball fred i dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
Vi burde ha et syteforum til Einøy, som har lyst til og prate om skittent spill.-
 

DeletedUser

Guest
Når dere har IAP som låner mange tusen Briemer til hverandre så er det sammarbeid. Flere ganger satt vi opprør i VU destroyere som til slutt ble reddet fordi enten Tools eller Grepo hjalp til. Når Grepo og Viking hadde IAP en ukes tid så støttet dine folk en VU destroyer til Tools med mange tusen Briemer når vi hadde opprør der. Dere har et felles støtte forum med Tools og har i mange måneder støttet hverandre. Det du skriver martihaav er rett og slett feil. Dere har også kjørt felles angrep på samme dag og til og med angrepet samme by. Klart sammarbeidet kunne ha vært enda bedre men dere har sammarbeidet.

Vi allierte oss med The Alliance men som ble tappet av de aktive spillerne fra dere. Resten som var igjen hadde ikke sjans å overleve og vi tokk over noen spillere fra dem. Siden jeg ikke kanibaliserer spillere har vi prøvd å holde liv i resten men The Ocean Eagles som de skiftet navn til har ikke mange aktive spillere som du vet ( tror 2 på dette tidspunktet).

De siste ukene har vi samarbeidet med Dragon Society men mye senere enn når dere kjørte felles angrepene mot oss.

Spørsmål til deg Martihaav

1. Har dere ikke støttet Tools og har Tools støttet dere siden vi prøvde å ta Søndre sytting tidligere i år?
2. Har dere ikke angrepet flere ganger samme dag samtidig med spillere fra Tools?
3. Utveksler dere ikke info gjennom et delt Forum med Tools?

Jeg antar svar på alle 3 er ja. Da er det en veldig spesiel IAP dere har i så fall.

1. Jeg har ingen anelse om når dere forsøkte å ta Søndre sytting. Det utviklet seg til å bli et tettere samarbeid etter hvert ja, men var i utgangspunktet en IAP. Så det stemmer at det etter hvert ble opprettet et delt forsvarforum.

2. Vi har sikkert angrepet samme dag som noen Tools spillere har gjort. Det kan vi ikke se bort i fra, men vi hadde aldri noen form for godt organiserte angrep på tvers av alliansene. Det er godt mulig at enkeltspillere har samarbeidet. Det er jo noe som skjer overalt ellers også.

Jeg kan med hånden på hjertet si at vi aldri hadde noen godt organisert felles med Tools før vi merget, så vet ikke helt hvor du har det fra i hvert fall. At det var hakket mer enn en IAP defensivt kan jeg godt gå med på, men det var minimalt med støtte som gikk frem og tilbake der også. Var nok for det meste Tools dere møtte på i byen du nevnte ovenfor.

Poenget mitt ovenfor var at jeg har vanskelig for å tro at dere kan ha sett en fremtidig merge komme på et så tidlig tidspunkt. Du vet selv at denne mergen ikke kan ha ligget i kortene over en så lang periode etter de samtalene vi hadde nå i senere tid.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Greit at man ikke interesserer seg for fotball men uansett. Å angripe midt under begge semifinalene i VM er vel et tegn på tåpelig dårlig oppførsel. Det er bare så patetisk latterlig.

Det var vel ikke så mange som sendte angrep på tirsdag, under Brasil - Tyskland, så vidt jeg vet i alle fall. Ang. igår så så jeg selv kamp, men jeg tviler ikke akkurat på at det ble sendt angrep, for det var jo ikke akkurat en kjempekamp med masse liv og stemning? Og som Oddix sier, det er ikke noe fotballfred på denne serveren. De som vil kan jo f.eks ha fremme mobilen eller PCen i pausen eller under kjedelig perioder av spillet, om så var.
http://www.vg.no/sport/fotball/fotball-vm-2014/keeperhelten-sannheten-er-at-det-var-ren-flaks/a/23250419/
 

DeletedUser107

Guest
hehe surve pga noen angrep under en fotball kamp blir for teit xD hadde det vært juleaften eller noe så hadde jeg forstått det, men ikke pga en fotball kamp xD
 

DeletedUser

Guest
Jeg så på fotbalkampen og spillte Grepolis samtidig men for noen er fotball mer hellig en selve juleaften.
 

DeletedUser

Guest
Jeg også. Synes vi skal ha en "fred" under VM finalen, men i en dønn kjedelig kamp som i går så synes jeg det går helt fint å sende et par angrep. Men takk for tipset, vet det til neste VM at jeg skal angripe under kampene. #multitasking
 

DeletedUser

Guest
Jeg også. Synes vi skal ha en "fred" under VM finalen, men i en dønn kjedelig kamp som i går så synes jeg det går helt fint å sende et par angrep. Men takk for tipset, vet det til neste VM at jeg skal angripe under kampene. #multitasking

Samme situasjon om 4 år regner jeg med ;)
 

DeletedUser

Guest
Har forslag til navn :)

"The Dragons of the Viking Society" eller "The Vikings of the Dragon Society) :p
 

DeletedUser

Guest
Lurer på hvor kvalifisert Vektor er til og komme med slike kommentarer;
hvordan skal dere få til et navn utav allianse navn som:

Viking
Dragon Society
Berzerk




The Ocean Eagles

Viking The Berzerk Dragon ? :confused::rolleyes:

Hva blir det nye navnet til Viking og Dragon Society??

Rett svar er: Dragevikingene
 

DeletedUser107

Guest
Viking The Berzerk Dragon hadde faktisk ikke vært sååå ille i forhold til det de plukket ut :p
Etter min mening så burde de ha beholdt Dragon Society :) det var faktisk fett ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var veldig stilt fra spillerne i Viking som klaget på Tools/Grepo sitt nye navn
Ryktet sier at Vektor har mistet stemmen ;)
 
Topp