Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
JEG TROR Viking, N.E.N, Leidgangen, Lucifer Warrior, winners har kommet for å bli muligens G.E.G.E.L også.
vi for se utover hva som skjer:)

Har blitt litt forandringer på toppen men ser ut som Viking og Leidangen vil ligge i toppen sammen med Tools Of Death
Nr.4 på listen Imperial Elites er en underallianse til Viking så er ikke godt å si hva som skjer med den alliansen.
Fra plass 5 og nedover er det mange allianser som kjemper om plassene men er litt tidlig å si hvordan dei vil utvikle seg.
 

DeletedUser

Guest
Slapp helt av, vi har en del penger her også

Vår alles kjære og elskede leder dakapo kan nok skrive under på at der er mye mer ekstremt.

For at jeg skal slippe å få på meg at jeg spammer: ryktes at Tools Of Death og viking allerede vurderer ett samarbeid for å bremse leidangen sin relativt store ledelse
 

DeletedUser920

Guest
Vår alles kjære og elskede leder dakapo kan nok skrive under på at der er mye mer ekstremt.

For at jeg skal slippe å få på meg at jeg spammer: ryktes at Tools Of Death og viking allerede vurderer ett samarbeid for å bremse leidangen sin relativt store ledelse

Nei, det skjer nok ikke. Tools lederen var selv på tanken at det blir kjip med iap/pakter rundt om, og at det ville ødelegge serveren for mye. Personlig dør jeg litt inni meg om det skjer, da både tools og Viking består av erfarne spillere som gir uttrykk for at de liker motstand, og ønsker mer av dette i spillet.

Men... tiden vil vise. Kanskje folk ikke står for det de sier, så fort litt motstand møtes.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det skjer nok ikke. Tools lederen var selv på tanken at det blir kjip med iap/pakter rundt om, og at det ville ødelegge serveren for mye. Personlig dør jeg litt inni meg om det skjer, da både tools og Viking består av erfarne spillere som gir uttrykk for at de liker motstand, og ønsker mer av dette i spillet.

Men... tiden vil vise. Kanskje folk ikke står for det de sier, så fort litt motstand møtes.

Grunnen til at eg er i Tools og ikke i alliansen Winners (som eg var i først) var at Winners alliansen ville opprette et nært samarbeid med Viking.
Når en allianse kan ha 30 medlemmer bør det være unødvendig med underallianser + samarbeid med andre.
 

DeletedUser

Guest
Samarbeider Viking med restene i Winners nå Jank?

Viking og Tools er sterke nok til å stå på sine egene bein. Nuff said.... ;)
Blir det pakt dem i mellom, så har jeg en plan... men beste hadde nok vært best å sluppet det....
 

DeletedUser920

Guest
Grunnen til at eg er i Tools og ikke i alliansen Winners (som eg var i først) var at Winners alliansen ville opprette et nært samarbeid med Viking.
Når en allianse kan ha 30 medlemmer bør det være unødvendig med underallianser + samarbeid med andre.

Du kjenner ikke din allianse godt merker jeg (tools), uten og utdype meg særlig mer.

Jeg liker tankegangen din Jank. Håper flere tenker slik.
 

DeletedUser920

Guest
Denne verdenen er spesiell.

Det befinner seg;

- 2084 spillere i hav 55
- 29 spillere i hav 45
- 39 spillere i hav 54
- 43 spillere i hav 44

Hvordan har dette gått til, mon tro? Det kan være grunnet valg av tilfeldig plassering ved oppstart og at registering via app gir deg plassering i hav 55.

Hav 55 som er tingen vettu. Der ting skjer :)
 

DeletedUser

Guest
Enten er det masse samarbeid mellom de 3 største alliansens, ellers så
Sanger de regelrett av den greia dem sitter på !
 

DeletedUser920

Guest
Enten er det masse samarbeid mellom de 3 største alliansens, ellers så
Sanger de regelrett av den greia dem sitter på !

Skal ikke se bort ifra at nr. 1 og 2 har noe bånd, men nr. 3 kjører løpet alene. Som sagt, pakter er ikke nødvendig, spesielt ikke at topp alliansene skal paktes sammen.
 

DeletedUser

Guest
Å kjøre solo så tidlig er risikabelt. Lureste er, om man er rimelig sikker på at man er den beste stammen, å samarbeide med minst en toppstamme til. Da vil man vokse uten de store truslene, og når man har overtaket backstabber man bare "vennene" sine. Så enkelt er det :)
 

DeletedUser920

Guest
Å kjøre solo så tidlig er risikabelt. Lureste er, om man er rimelig sikker på at man er den beste stammen, å samarbeide med minst en toppstamme til. Da vil man vokse uten de store truslene, og når man har overtaket backstabber man bare "vennene" sine. Så enkelt er det :)

Godt du er åpen om din tankegang her rune.
 

DeletedUser

Guest
Bare så det skal vere klart; det jeg skrev omhandler på allianse nivå, og ikke på stammenivå. Så nei, om jeg noen gang kommer inn i noen ledende stamme har jeg ingen planer om å backstabbe den. Til det er jeg alt for lojal.

Funket på v9 på tribalwars. Da var det vel og merke mot meg det skjedde, men det er ikke det vi skal fokusere på nå :p

Sier ikke at det er den måten man blir mest populær av, eller at jeg kommer til å gjøre det noen gang, men den funker ganske bra. Regner vel egentlig med at de som sitter i toppstammene har mer lojale planer, men man det finnes folk som gjør alt for å vinne
 

DeletedUser

Guest
Oj, har vist andre navn her, så da ble den litt feil. Det jeg mente var selvfølgelig "det jeg skrev omhandler på pakt nivå, og ikke på alianse nivå."

En stamme på TW er vel egentlig det samme som en allianse her. Nå har jeg bare spilt dette siden torsdag kveld, så er ikke helt sikker på hva en allianse er, men virker som det er noe ala stamme på tw
 
Topp