Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
på tide og plyndre oddix litt for magi trur jeg, trur noen han deler ut lykke :eek::rolleyes:
 

DeletedUser787

Guest
Liker når folk spiller sportslig :)
Dog så kan ting missforstås når mange parter og variabler er involvert.
Klaging er til tider underholdende, men skjønner ikke helt poenget med å kaste bort tiden på det. Får starte å henvende til sutrebørsen.
Tviler meget sterkt på at moderatorene er så dumme og setter rollen sin på spill ved å gjøre noe dumt... (^^,)
 

DeletedUser

Guest
Tools of Grepoholics.... For et latterlig navn. Alltid når man snakker sammenslåing så er NAVNET viktig som om det betyr noe. Burde kanskje heller hett "Death Of Tools"
 

DeletedUser

Guest
'Viking' er jo også veldig originalt. Bra fotballag, forresten.
 

DeletedUser

Guest
Tools of Grepoholics.... For et latterlig navn. Alltid når man snakker sammenslåing så er NAVNET viktig som om det betyr noe. Burde kanskje heller hett "Death Of Tools"

Lurer på hvor kvalifisert Vektor er til og komme med slike kommentarer;
hvordan skal dere få til et navn utav allianse navn som:

Viking
Dragon Society
Berzerk
The Ocean Eagles

Viking The Berzerk Dragon ? :confused::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lurer på hvor kvalifisert Vektor er til og komme med slike kommentarer;
hvordan skal dere få til et navn utav allianse navn som:

Viking
Dragon Society
Berzerk
The Ocean Eagles

Viking The Berzerk Dragon ? :confused::rolleyes:

Synes 'The Berzerk Viking Dragon' høres kulere ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Tools of Grepoholics.... For et latterlig navn. Alltid når man snakker sammenslåing så er NAVNET viktig som om det betyr noe. Burde kanskje heller hett "Death Of Tools"

Jeg har ingen forståelse for at det skal være nødvendig å snakke dritt om alliansenavnet som er valgt. Jeg regner med at de kreftene du har brukt på å skrive her kommer bedre med ingame til å faktisk spille.
 

DeletedUser

Guest
If you want to make an alliance name better, take a look at your own and make a change! Fritt etter Michael Jackson :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje vi skal slå oss sammen med Viking også. Vikingtools of grepo !
 

DeletedUser

Guest
Eller oss + Viking + DS + Berzek

Blir 'The VikingTools of the Berzerk Dragoholics'

Genialt jo!
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes navnet er latterlig fordi det viser at noen mente at navnet var veldig viktig. Antakelig så viktig at det var kritisk for sammenslåing eller ei. Det synes jeg er latterlig. Tools og Grepoholics er jo et latterlig navn. Kunne funnet noe bedre synes nå jeg. Viking er et bra navn, enkelt og greit. Nei dere burde valgt "Death of Tools" Og "Tools of Grepoholics 2" kunne eksempelvis kalt seg "Grepoholics lakeier" eksempelvis.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Jeg synes navnet er latterlig fordi det viser at noen mente at navnet var veldig viktig. Antakelig så viktig at det var kritisk for sammenslåing eller ei. Det synes jeg er latterlig. Tools og Grepoholics er jo et latterlig navn. Kunne funnet noe bedre synes nå jeg. Viking er et bra navn, enkelt og greit. Nei dere burde valgt "Death of Tools" Og "Tools of Grepoholics 2" kunne eksempelvis kalt seg "Grepoholics lakeier" eksempelvis.

Fortsatt langt mer originalt enn "Viking" ;)
 

DeletedUser

Guest
En skikkelig surpomp martihaav! (Tools og Grepoholics) jaja. Virker som om spillingen begrenser seg til å avholde byfestivaler.
 

DeletedUser

Guest
En skikkelig surpomp martihaav! (Tools og Grepoholics) jaja. Virker som om spillingen begrenser seg til å avholde byfestivaler.

Hahaha, syntes bare det er unødvendig at du klager over navnevalget vårt når det egentlig virker mer som om du er lettere irritert over at Tools og Grepo merget.
 

DeletedUser

Guest
Det har jo vært klar i nesten et halvt år at dette ville skje. Hver for dere hadde dere ikke sjans å stå i mot oss så dere har opperert sammen i mange måneder. At dere skifter navn er bare en formalitet siden Tools ikke vil føle de blir slukt av Grepo eller omvendt.
 
Topp