Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Topp 12 i går:

joalarsen 66215
jensemann 28129
ramp 21682
ensomulv54 19963
arnegt 17108
LordF 15115
Ludsan 14715
nyborg 14006
ikarus 13067
knuseren 13066
erlskar 12585
skarion 9765
 

DeletedUser

Guest
Så må dere også huske at også DS angrep ToD da ;)

Men jada, du har nok helt rett du Vektor :p
 

DeletedUser

Guest
Lista til jolarsen kan ikke stemme. Ikke ifølge grepostats dersom man ser på defence. Men shit au, ikke noe å krangle om.
 

DeletedUser107

Guest
er enig med Mrpetzold,faktisk.

For en gangs skyld så kommer han med noe fornuftig, noe av det ihvertfall :p (Mrpetzold)
Er enig at det man gjør ut av byene som teller, men.. gullerene kjøper seg "skills" via gulle tropper funksjonen.. så antall byer har lite å si da man kan bare gulle de opp igjen hehe.. No skills
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Beklager til dere jeg skuffa folks... .

Gir meg nå med Grepolis.. .

Stor takk til LocoKrolle og City Crunsher for mange artige år sammen:rolleyes:;)

Stor takk til Scorpus, Martihaav og resten av Black Knights fra beta. Var helt fantastisk gøy å spille mot dere på Beta og enda artigere å spille med på de senere serverne. Kommer muligens tilbake om Innogames stopper å videre utvikle penge funksjonene og gjør det til et angreps spill igjen. Har gjort meg alt for lei på at mange bruker kombinasjonen med å hente ress fra bondelandsbyene og å gulle opp tropper/biremer og gulling av bymur. Dessuten syntes jeg VU greiene er alt for kjedelig at jeg gidder å bruke tid på det. Skulle heller vært sletting av bymur på alle og fjerning av forsvarsbonuser og gulling. Da hadde det skjedd saker og ting. mvh Pacin0 - smygen - mephisto
 

DeletedUser

Guest
Synd at du ga deg Pacin0, men lykke til videre med det du skulle finne på. Har vært mye gøy på serverne vi har spilt mot og med hverandre på. Du er nok ikke alene om å gi deg med Grepolis etter hvert heller, men får nesten sitte å slenge noen ressurser til pyramider osv. før jeg gir meg ;)
 

DeletedUser

Guest
Synd at du ga deg Pacin0, men lykke til videre med det du skulle finne på. Har vært mye gøy på serverne vi har spilt mot og med hverandre på. Du er nok ikke alene om å gi deg med Grepolis etter hvert heller, men får nesten sitte å slenge noen ressurser til pyramider osv. før jeg gir meg ;)

Litt av en innstilling !
 

DeletedUser

Guest
Beklager til dere jeg skuffa folks... .

Gir meg nå med Grepolis.. .

Stor takk til LocoKrolle og City Crunsher for mange artige år sammen:rolleyes:;)

Stor takk til Scorpus, Martihaav og resten av Black Knights fra beta. Var helt fantastisk gøy å spille mot dere på Beta og enda artigere å spille med på de senere serverne. Kommer muligens tilbake om Innogames stopper å videre utvikle penge funksjonene og gjør det til et angreps spill igjen. Har gjort meg alt for leije på at mange bruker kombinasjonen med å hente ress fra bondelandsbyene og å gulle opp tropper/biremer og gulling av bymur. Dessuten syntes jeg VU greiene er alt for kjedelig at jeg gidder å bruke tid på det. Skulle heller vært sletting av bymur på alle og fjerning av forsvarsbonuser og gulling. Da hadde det skjedd saker og ting. mvh Pacin0 - smygen - mephisto

vi talles på skyp i ny og ne. :)

jeg også legger opp etter nu. orker ikke mer mad....f.. hell system. bare tull. får kun - i angrep.

holt på nå siden beta og grepolis har utviklet seg fra gøy til en stor frustrasjon i verdagen, med det nye bonelandsby tulle, mines nor man måte angripe bondeladsbyen for resuser :) og gulling ikke var nødvendig for å ligge i toppen,vet ikke med derre beta veteraner men jeg brukte kun gull på 3 av administratorne :)

og får å ikke snakke om appen/den øddla allt som var igjen av gøy med grepo, angreps varsling ...:mad:
 

DeletedUser343

Guest
Siden alle sier fra her, så kan nok jeg også meddele at jeg legger opp etter Nu.

Ingen annen kommentar.

Mvh.

Czared aka Chala.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lettere sagt enn gjort å slutte med grepolis. Bare spør mange veteraner som har sluttet flere ganger allerede :p

Viktig og ikke slutte, bare ta en pause !
Jeg har hatt flere småpauser.
Ser faktisk ut som NU blir den første verden jeg
fullfører fra start til slutt !
Kommer det en ny erobringsverden til høsten, så starter jeg garantert !
 

DeletedUser

Guest
hattrick i natt da, mye action for tiden
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at flere ting foregår in-game her i forhold til hva som foregår på forum. Det viser da hvor lite vi bryr oss om å ytre meninger på forum i forhold til de som spiller erobring ;)
 

DeletedUser

Guest
Lite klaging på forum, det er bra !
Men at moderatorer behandler folk forskjellig skinner blankt igjennom !
 
Topp