Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Får ikke noe gull av meg nei hvis det var det du prøvde på :p

Ryktet sier at dette systemet er jeg ikke helt ukjent med ;)
 

DeletedUser

Guest
Må være lov å prøve seg :rolleyes:
Spilte ikke du på Iota da Czared?
 

DeletedUser343

Guest
Jupp. Har spilt på de andre erobringsverdenene tidligere også. Men mest Iota og Epsilon. Var innom på Gamma for å hjelpe til med VU men var ikke der lenge...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har registrert meg på lambda, men slutter, da jeg ikke ønsker å sløse bort gullmyntene mine.

P.S. Ryktet sier at dere ikke aner hvem jeg er.

P.S.S. Ryktet sier at EG har fått seg ny forumbruker med hans nye ingame-navn.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg har registrert meg på lambda, men slutter, da jeg ikke ønsker å sløse bort gullmyntene mine.

P.S. Ryktet sier at dere ikke aner hvem jeg er.

P.S.S. Ryktet sier at EG har fått seg ny forumbruker med hans nye ingame-navn.

Jeg vet hvem du er....
selv før denne avsløringen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er en betydelig forskjell mellom ordene "rykte" og "avsløring".
 

DeletedUser343

Guest
Enhver person ser jo at det er begge deler i dette tilfellet...
 

DeletedUser760

Guest
rykte sier at endure har godt hardt ut fra start og skaffet seg pakter og topper lista:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at skb08 sin etterhvert så anerkjente fugl hvisket i øret mitt at Endure vil vinne Lambda. Hvorvidt dette stemmer kan diskuteres ;)
 

DeletedUser610

Guest
Dette er ikke et rykte, men snarere et håp.
Jeg håper vi får en server uten underallianse 1, 2 og 3 osv :)
 

DeletedUser760

Guest
hahahaha:p, vet med medlemene:D
og er litt tidlig med pakter, hadde enktlig bare tenkt på en pakt, men så var det en IRL venn som insisterte på å ha pakt, skal overnatte 2 netter hos han i helga, så tør itj annet en å takke høflig ja., men han har planlagt og enten gjøre det til underallianse etterhvert, eller leave.
 

DeletedUser760

Guest
og jeg skaffer medlemmene slik at jeg kan finne spillerne med best kvalitet;), er ikke sikkert jeg beholder alle i alliansen:p, får se..
 

DeletedUser343

Guest
og jeg skaffer medlemmene slik at jeg kan finne spillerne med best kvalitet;), er ikke sikkert jeg beholder alle i alliansen:p, får se..

Du spøker nå?
Ser kanskje 1-2 spillere med litt kvalitet hos dere :p
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier byen e Bergen å laget e Brann!!
:)

hahahaha:p, jeg var fan av brann før:), har fortsatt noen plakater hengende på rommet.., nå bryr jeg meg lite om fotball:p



og når du czared sier at du ser et parr spillere med kvalitet.., kjenner du alle medlemmene i alliansen?
 

DeletedUser343

Guest
hahahaha:p, jeg var fan av brann før:), har fortsatt noen plakater hengende på rommet.., nå bryr jeg meg lite om fotball:p



og når du czared sier at du ser et parr spillere med kvalitet.., kjenner du alle medlemmene i alliansen?

Kjenner til 2 stk. Har aldri hørt om resten. Meget ukjente navn og har aldri sett de blant toppen verken poeng eller kp :p

Ryktet sier at Carve Canem følger i fotsporene til Endure når det gjelder antall medlemmer og at Myrmidons er en gjeng svensker ;) Alltid hyggelig med söta bror på norsk verden :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
endure er i pakt med de myrgutta:p, skal finne ut hva de går gode får, deretter vurdere situasjonen om vi skal regjere med dem eller uten dem;)
 
Topp