Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nei det er tilnærmet umulig å ta en by fra toppalliansen med mindre spilleren er inaktiv / veldig sjeldent offline eller at man har en større fellesaksjon. Det blir kjedelig i lengden.
Erobring er mer åpent. Små allianser har muligheten til å ta byer av toppalliansen om de gjør de riktige tingene (ref. kompanisjefen min i militæret). Og man har også element of surprise på erobring.

Hmm.. Jeg er jo med i en av top alliansene på NU, det er sant det du sier om at det tar lang tid. På en felles aksjon får vi rundt 2 byer iløpet av en helg. Og det med små allianser er nok desverre riktig. Helt enig med deg på erobring, derfor jeg håper på en ny erobringsverden snart. For meg hadde det ultimate hvert at XI var erobringsverden, men det ble det desverre ikke :(
 

DeletedUser769

Guest
Takk!
Vi setter også pris på at themadkebab inviterer til kaffi og kaker. Han vil sikkert feire sammen med oss:)
(Eller kan det være surpriseparty i anledning Erazer, som har bursdag i dag?)
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at noen spillere i RC føler seg veldig forbigått for tiden.
Det er særlig en som er føler seg alene. Han biter faktisk ikke.
Han stiller med vafler, kaffi og kp, alle er velkommen:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at noen spillere i RC føler seg veldig forbigått for tiden.
Det er særlig en som er føler seg alene. Han biter faktisk ikke.
Han stiller med vafler, kaffi og kp, alle er velkommen:)

Hvem er da disse spillerne? Inviterer gjerne deg på kaffe og kaker. Du kan evnt få noen nattbesøk av KS sånn som Lokefanten fikk :)
Må si jeg er litt skuffet, alliansen min sendte alliansepakt søknad til RC for to dager siden... Ennå ikke fått svar, til og være den største alliansen er dere litt treige :D
 

DeletedUser610

Guest
Det er nok meg..
Og det med pakt er nok min skyld det også. Jeg har huket av for blokker paktinvitasjoner^^
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at Lorden er tilbake i løpet av få timer. Inviterer til BBQ Party i hagen! xD
 

DeletedUser769

Guest
Kan vi ikke bytte, Zuri, du tar med pølser og jeg laks? Tror ikke laksen din er så egnet til grilling:)
Vi gleder oss Lord!

Status VU, for de som er intr: 5 x nivå 8 og 2 x nivå 10
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Jeg måtte på desinfisering av lakselus først, så ting tok litt lenger tid enn planlagt. Må jo kvalitetssikre råvarene, slik at dere ikke blir syke og fæle, slik som meg :) Fy så snill jeg er!
Har alltid vært lurt å sette BBQ til helgen uansett.
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen i RC/PoT har en by som er litt enslig er det bare og si ifra, så skal jeg sørge for at dere får nye naboer dere kan invitere inn på kaffe og kaker! :)
 

DeletedUser769

Guest
Det er Lokefanten som er mest glad i kaker her på bruket.
Og MrP liker som kjent godt å få besøk...
 

DeletedUser

Guest
Det er Lokefanten som er mest glad i kaker her på bruket.
Og MrP liker som kjent godt å få besøk...

Da skal jeg sørge for at MrP får en nabo imorgen.
Duda? ikke så glad i naboer? Ser du kommer på besøk på kaffe og kaker i den ene byen min om 1 time. Skal ha alt klart til deg
 

DeletedUser769

Guest
Prøver å holde meg unna kaker nå som det nærmer seg bikinisesongen:cool:
Skal bare sjekke hva du egentlig holder på med i den suspekte byen der.
Ikke "Breaking bad", håper jeg.
 

DeletedUser

Guest
Oja sant det!

Haha, sant det Vill!
Ikke noe spesielt foregår der, eller gjør det?
 

DeletedUser769

Guest
Fant ikke helt uta av hva som foregikk der, følte meg ikke helt velkommen
-kommer sterkere tilbake senere:)
 
Topp