Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Obligatorisk!

Ryktet sier at dette blir en spennende server :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser667

Guest
Ryktet sier at prro er enig:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Noen har noen fine rykter nå som nybegynnerbeskyttelsen har gått ut?
 

DeletedUser610

Guest
Hehe. Jeg syns jeg er godt plassert jeg. Gode muligheter for kamppoeng!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette blir en spennende server, ryktet sier også at jeg ikke har skrevet så mange rykter i det siste :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at mange fra Cosa Nostra går over til Just 4 Fun, ryktet sier også at en viss Streamer synes at 'Just For The Lolz' hadde vært et mer tidi navn :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Ensiferum er ganske offensive og Cosa Nostra vil bli most med angrep ;)
fliirer :D

Ps:min første post <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at denne tråden er altfor stille :) Ryktet sier også at Streamer gratulerer Son Of Darkness med sin første post, kanskje du tar igjen meg en dag :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Streamer er veldig snill person ;) som sikkert blir å havne på top 2 på ranken, seff meg øverst....vent nå litt gåkke ann svetetr ikke gullmynter :D

men er vell ganske mange som drit i forum...?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at de fleste driter i forum, bortsett fra forumtrollene da selvsagt, som er en svært sjelden rase på grepolis :)
 

DeletedUser

Guest
Kjekt med offensiv, vis alle deffer hadde det jo ikke skjedd noe. Ryktet sier også at en vis Streamer har 15 kampoeng i angrep ;)
 

DeletedUser610

Guest
De får bare prøve :) Så skal jeg se hva jeg kan gjøre, men at noen klarer å knuse meg lett, det tviler jeg på!
 

DeletedUser610

Guest
Da må jeg time bedre enn dem :) Og man kan være loner, og samtidig samarbeide med folk. Alt er ikke alltid slik man tror ved første øyekast.
 
Topp