Ryktebørs

DeletedUser107

Guest
hvor ble det av Cyber :(?
Det ble for mange pakter, så han begynte og kjede seg :( det siste han gjorde var og gi bort byene sine til meg og candy hehe
Han angret veldig på allianse valget sitt.. wonder why.. :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser113

Guest
Er selv stolt over å være en av dem som spiller på topp nivå uten å bruke noe som helst penger på gull!

lol... Streamer tror han spiller på toppnivå..?
Ingen andre som reagerte på det her? :O
 

DeletedUser

Guest
Streamer er blant toppen uansett hva du sier :p han tar deg enkelt tipper eg, så ryktesier du skal ikke vær stor kjæftig!
 

DeletedUser343

Guest
lol... Streamer tror han spiller på toppnivå..?
Ingen andre som reagerte på det her? :O

Jo, men orket ikke å gi noe respons fordi det er ikke verdt det :p
Kaster ikke bort tiden på slikt :p
 

DeletedUser343

Guest
Streamer er blant toppen uansett hva du sier :p han tar deg enkelt tipper eg, så ryktesier du skal ikke vær stor kjæftig!

Ryktebørs = Drittslenging
Er ihvertfall det der har blitt her på .no .....

Ryktet sier at det er mange jevne allianser så langt :) Spenningen stiger :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser113

Guest
Streamer er blant toppen uansett hva du sier :p han tar deg enkelt tipper eg, så ryktesier du skal ikke vær stor kjæftig!
Jeg har mistet tellingen på hvor mange byer jeg har tatt fra streamer... stremer trenger ingen fingre for å telle hvor mange han har tatt fra meg... bare sånn fyi.
Men czared, hvis ingen sier imot streamer kan han komme til å begynne å tro på det han skriver selv.. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har mistet tellingen på hvor mange byer jeg har tatt fra streamer... stremer trenger ingen fingre for å telle hvor mange han har tatt fra meg... bare sånn fyi.
Men czared, hvis ingen sier imot streamer kan han komme til å begynne å tro på det han skriver selv.. :p

Du bør lære deg å telle skikkelig før slenger rykter opey :)
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det er ikke mange rykter som blir lagt ut her... :p
 

DeletedUser

Guest
Det ble for mange pakter, så han begynte og kjede seg :( det siste han gjorde var og gi bort byene sine til meg og candy hehe
Han angret veldig på allianse valget sitt.. wonder why.. :p

Kjipern, skulle tatt vare på han jeg :>

(kjenner at vi må bli enige om en smiley som symboliserer trolle-smil!)
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at Streamer har sendt en forespørsel om støtte til flere spillere utenfor hans egen allianse. Hvorfor det mon tro?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Streamer har sendt en forespørsel om støtte til flere spillere utenfor hans egen allianse. Hvorfor det mon tro?

Og det etter at han har gått og pratet drit til de han spør etter hjelp fra... funny guy
 

DeletedUser343

Guest
Etter jeg hadde sluttet ;)

vHLuTX3.png

eh... som regel når en spiller slutter så forlater han den alliansen han tilhørte...

Ryktet sier at noen spillere i CN ga opp med å spionere på en av byene mine etter bare to forsøk...
 

DeletedUser343

Guest
Før jeg begynte å fylle opp hula ja :p
Ser egentlig ikke hvorfor dere har pakt med CN...
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at Cosa Nostra har mistet 10 byer til Paradox/KISS siden verdenen startet.
I tillegg har de også mistet 2 byer til Paradox hvor KS har landet innen en time etter at spilleren ble kastet ut. Noe som bringer tallet opp til 12-0 favør Paradox.
 
Topp