Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hehe er ikke så erfaren så tenkte ikke på det :)
Mn seff ønsker jeg han lykke til men jeg tror det vil bli vanskelig!!!
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at Ensiferum har kommet godt ut av startblokkene. Cyberfox (THE GOLDEN EAGLE OF ROME) var den første til å få by nummer 2, selvom det var en spøkelsesby. Og Ensiferum har erobret de neste 3 byene på verdenen.

Hvem skal prøve å holde følge nå i starten?
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet skal ha det til at denne Gaza har som mål å ende opp med flere byer enn Kakadu og vonsiggi. Personlig tror jeg ikke han klarer det :)
 

DeletedUser

Guest
syns mange spiller for mye eller bruker for mye gull på dette spillet. syns egentlig mer synd på de som bruker masse gull fordi 1.de er no lifer. 2 de bor sikkert i kjelleren til moren sin. 3. de har ikke noe annent å bruke gulle sitt på...

Men for guds skyld hold aktivitet på grepolis men synd at de som har korte litt mer løst enn de andre skal klare seg så mye bedre :/
 

DeletedUser610

Guest
Son Of Darkness; Jeg tror de som bruker masse gull hovedsaklig er voksne personer med jobb, kone og barn. Og som da faktisk har noen kroner å kaste bort på gull.

Og å klage på at folk spiller for mye? jeez.
 

DeletedUser

Guest
Syns det er topp at folk spiller mye ;D

men at de bruker lomme pengene sine for å slå andre personer rundt omkring i norge er jo nesten en skandale... men dette sier jeg jo så å si bare fordi jeg ikke får kjøpt :/
 

DeletedUser610

Guest
Sånn er det med alt av spill så og si dessverre. Og slik er det i livet generelt. Du må nok bare venne deg til det :)
Og alt i livet er en kamp. En kamp om det fineste huset, fineste bilen og fineste kona. Og for oss grepospillere; kampen om å vinne verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Du overeagerer SoN Of Darkness, det er ikke så sykt mange syke gullere, selv om det er et en god del.Jeg skal ikke nevne navn her, men jeg er enig med deg at det er en svært urettferdig fordel for oss yngre som ikke har jobb, og går på skole. Grunnen til gulling er jo seff at grepolis må tjene penger. Men kan bli littegranne i meste laget når man kan gulle for å bygge raskere tropper. Og det kan friste yngre til å kjøpe uten lov. Er selv stolt over å være en av dem som spiller på topp nivå uten å bruke noe som helst penger på gull!
 

DeletedUser

Guest
joda er jo ikke helt retard... men syns det er så ille at jeg ikke kan bruke mens andre kan! ;)

men hvis jeg måtte velge ville jeg tatt dama hehe^^
 

DeletedUser

Guest
I know that feeling bro :( Men er dere en god gjeng gode venner som spiller sammen kan dere slå alle mulige gullere.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingenting imot spillere som bruker premium, er ikke det jeg sier, men jeg er imot spillere som halverer bygge tid på tropper, bygninger og guller flere byer. Men nå går denne tråden litt utenfor tema ryktebørs.
 

DeletedUser

Guest
hehe sant nok dette skulle het hva syns dere om gullfolk haha^^
ryktene sier at streamer er klar for en heftig kamp om top 10 vs gullfolkan :)

ps: Er happy hvis jeg kommer innom top 50 haha^^
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at Cosa Nostra kommer ikke til å vare lenge...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet begynte å tenke på det forgje ryktet å sitter med et sort spørsmålstegn i hode sitt...
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet skal visstnok også ha det til at pakter går på kryss og tvers, og at svært få vet hvem som er i pakt med hvem :confused:
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at Cosa Nostra sliter med å ta meg på egenhånd
 
Topp