Ryktebørs

DeletedUser655

Guest
Ryktene sier at xXmemortXx er taktisk smart, i det minste periodevis:)

Videre sier ryktene at argonautika leder i kp poeng for første gang

I tillegg kan det nevnes at det finnes en sviker på serveren, som også spiller på Iota. Skjønner ikke at noen tør å ha en slik kjempeidiot(sitat J.Kaggestad) i sin allianse!!

NB, smart valg styrk, lurt å forlate folk fordi du ikke får claime akkurat hva du vil!
 

DeletedUser701

Guest
historieløs

Videre sier ryktene at argonautika leder i kp poeng for første gang

:p

Ryktet sier at for dem som følger med, Argonautika har ledet kp off/deff fra dag 1, bortsett fra etter vår
aksjon mot Alfons da RQ fikk mye deff kp. Skal RQ slå oss må de ha 3 ganger så mange medlemmer...:cool:

Ryktet sier også at etaten er tom for sølv i hulene sine...:p
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at for dem som følger med, Argonautika har ledet kp off/deff fra dag 1, bortsett fra etter vår
aksjon mot Alfons da RQ fikk mye deff kp. Skal RQ slå oss må de ha 3 ganger så mange medlemmer...:cool:

Ryktet sier også at etaten er tom for sølv i hulene sine...:p

Stemmer ikke. Fra dag 1 var det The Ancients som ledet. Du har sikkert bare ikke lyst til å nevne oss :p

Vi var på topp den første måneden av serveren men mange forsvant pga lav verdensfart og ingen erobringsmuligheter bortsett fra spøkelsesbyer.

Mon tro at ditt Visa/Mastercard eller lignende må være registrert hos InnoGames når det kommer til gullbruk. Kom og vis deg fram på en vanlig server i stedet. Hyperborea er bare en plass for simmere og de som ikke tåler å miste en by eller to.
 

DeletedUser701

Guest
Stemmer ikke. Fra dag 1 var det The Ancients som ledet. Du har sikkert bare ikke lyst til å nevne oss :p

Vi var på topp den første måneden av serveren men mange forsvant pga lav verdensfart og ingen erobringsmuligheter bortsett fra spøkelsesbyer.

Mon tro at ditt Visa/Mastercard eller lignende må være registrert hos InnoGames når det kommer til gullbruk. Kom og vis deg fram på en vanlig server i stedet. Hyperborea er bare en plass for simmere og de som ikke tåler å miste en by eller to.

Ryktet sier at det her var snakk om kp ikke gull. At dere var på topp er vel heller ikke akkurat mye å skryte av, vi
var 2 og dere var 10 ganger flere. Gjennomsnittet er en helt annen ting...:confused:

Har vel ikke noe imot å miste byer, var/er ikke det heller på Zeta, Theta og Achilles...:cool:
 

DeletedUser343

Guest
Kan si at alliansen var på en måte en test for å se hvilke spillere jeg kunne samle sammen for å skape en god allianse. Uheldigvis så var mange misfornøyde med verdensoppsettet og dermed gikk alliansen til bunns.

Når det gjelder bytap så rettet jeg det bestemt mot verdenen siden konseptet går ut på å skape en trygg omgivelse for nye spillere slik at de kan lære seg spillet før man går inn på en vanlig verden og kan dermed fort bli erobret og vil da i de fleste tilfeller ikke fortsette. Lønner seg alltid å starte tidlig på verdener. Helst samme dag som den åpner. For hvis du er max uheldig med en verdensstart så havner du i et område med storspillere som farmer deg og tar til slutt byen uten at du kan gjøre noe som helst. En slik start forekommer ofte hvis du starter på en verden som har vært to-tre måneder.

Ble mye ekstra i dette innlegget men fungerer som et tips til nye spillere håper jeg :p

Achilles? Spiller folk fortsatt der? :eek:
 

DeletedUser655

Guest
Les statistikk

Ryktet sier at for dem som følger med, Argonautika har ledet kp off/deff fra dag 1, bortsett fra etter vår
aksjon mot Alfons da RQ fikk mye deff kp.

I følge grepostats gikk argonaut gjengen opp i ledelsen på totalt antall kp den 21.07.2013. Godt mulig dere har ledet tidligere også, men i "moderne tid" var det der dere kom i tet.


Ryktet sier også at etaten er tom for sølv i hulene sine...:p

Ryktet sier at dette ryktet er foreldet nå:)
 

DeletedUser655

Guest
Ryktet sier at haaste er i ferd med å erobre en ny by i dag
 

DeletedUser343

Guest
De aller fleste på denne verdenen er nok så si inaktive i likhet med HV men er jo noen som finner seg til rette på slike verdener :)
 

DeletedUser938

Guest
Ryktet sier at det er vanskelig å få en aktiv og bra spiller i alliansen som ikke er i allianse fra før...
 

DeletedUser655

Guest
Ryktene sier at ikke alle har lært seg å claime byer. Videre sier ryktet at dette kan føre til komiske situasjoner...
 

DeletedUser938

Guest
Ryktet sier at en fyr forlot alliansen sin for å bli med i pakt alliansen....
 

DeletedUser343

Guest
Skjer jo oftere og oftere for tiden. Noen gjør det grunnet plassering, andre grunnet samhold/samarbeid.
 

DeletedUser938

Guest
Og ryktet sier at det ikke er særlig mange spillere her... Seriøst, det er for få spillere som engasjerer seg i Hyperborea. De flest spillerne er spillere som har 200-600 poeng og står der til pynt.
 

DeletedUser610

Guest
Denne verdenen er hovedsaklig en "opplæringsverden". Så man kan ikke forvente så mye aktivitet på denne verdenen dessverre.
 

DeletedUser1011

Guest
Det ryktes at jeg hadde en rekord, og at den er slått :) Gratulerer! Sånn det skal gjøres!

Kanskje komme inn og teste meg selv mot rekordinnehaver :)
Og til den som har bedre oversikt over meg enn jeg, kult å gjøre meg oppmerksom på det :)
 
Topp