Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Får vel begynne jeg. Ryktet sier at Hyperborea er åpnet.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at dette kan bli en spennende server hvis flere joiner. Er ca. 30 stk der nå.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette er den minst aktive tråden til en nystarta verden, har norsk forum dødd helt ut eller?
 

DeletedUser419

Guest
Ryktet sier at dette er den minst aktive tråden til en nystarta verden, har norsk forum dødd helt ut eller?

Ryktet sier at det stemmer, og at rykter på en verden uten erobring er kjedelig :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette er den minst aktive tråden til en nystarta verden, har norsk forum dødd helt ut eller?

Jeg er tilbake! Skal nok få liv i det norske forumet :p Hyperborea skal bli kjekt, ganske greit å ha en verden uten erobring. Ikke det st jeg ikke liker erobring, bare det at jeg trenger noe som ikke tar så syyykt med tid.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det ligger an til å bli en spennende server men så langt er det bare en allianse som dominerer når det gjelder både poeng og kamppoeng. Ser gjerne at det er flere som blir med og gir oss en konkurranse ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er tilbake! Skal nok få liv i det norske forumet :p Hyperborea skal bli kjekt, ganske greit å ha en verden uten erobring. Ikke det st jeg ikke liker erobring, bare det at jeg trenger noe som ikke tar så syyykt med tid.

Haha, nå har du endelig mulighet til og spille lengre enn kanskje en måned uten og miste alle byer mener du?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri hatt noen spesielle ønsker å sitte oppe hele natten for å dodge og time forsvaret mitt fra angripere med alt for mye å gjøre på :p
 

DeletedUser655

Guest
Jeg er tilbake! Skal nok få liv i det norske forumet :p Hyperborea skal bli kjekt, ganske greit å ha en verden uten erobring. Ikke det st jeg ikke liker erobring, bare det at jeg trenger noe som ikke tar så syyykt med tid.

Ryktet sier at alle som lager liv på serveren er hjertelig velkommen. Ryktet sier også at jo flere jo bedre. Ryktet sier videre at en server uten erobring nok ikke kommer til å bli hovedserver for de fleste av oss, men greitt å slå i hjel dautid med
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at den første spøkelsesbyen er erobret. Gratulerer med ny by, king arthur1986 :)

Selv om jeg ikke ser noen grunn til å erobre en by på 390 poeng :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
takk,,,, var en liten feilvurdering,, men glad jeg fikk by sammen med andre medlemmet av alliansen,,,
 

DeletedUser709

Guest
ryktet sier at denne serveren mangler en viktig knapp (opprør)
 

DeletedUser655

Guest
Ryktene sier at jeg fikk medaljen for dagens supermakt uten å ha erobret en by. Dette er første gangen det skjer(å få denne medaljen uten å ha erobret noen), og sier vel at denne verdenen er uatraktiv på to måter: Det mangler erobring, og det går så seint at jeg håper ingen har dette som sin primær verden.
 

DeletedUser

Guest
For det andre er jo serveren veldig treg, men drt er jo ikke VU der noe som er bra :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Streamer fikk dagens angriper 17.02.13 på Hyperborea ved å kun bruke tre angrep, ryktet sier at serveren er da nokså dau ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at jeg fikk medaljen for dagens supermakt uten å ha erobret en by. Dette er første gangen det skjer(å få denne medaljen uten å ha erobret noen), og sier vel at denne verdenen er uatraktiv på to måter: Det mangler erobring, og det går så seint at jeg håper ingen har dette som sin primær verden.

Sikker på at du ikke erobret en spøkelsesby? Jeg fikk dagens supermakt når jeg tok en ;)
 

DeletedUser655

Guest
Sikker på at du ikke erobret en spøkelsesby? Jeg fikk dagens supermakt når jeg tok en ;)

Har kun tatt to byer(på forskjellige dager) og star nå med tre dagens erobrer medaljer. Skal ikke klage over det, selv om jeg ikke skjønner logikken
 

DeletedUser655

Guest
Ryktene sier at det er litt for få spillere, går litt for tregt, og hverken finnes erobringer(bortsett fra spøkelse byer) eller VU her. Men det er en avslappende server som flere burde joine og ha som avkobling:)
 
Topp