Ryktebørs

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at vi må få mer liv i det eksterne forumet. Det gjelder forøvrig alle verdener.
Noe spennende som skjer på Iota for tiden?
 

DeletedUser610

Guest
Og rykter sier derfor at Streamer burde starte opp på iota. Han virker å være flink til å få aktivitet på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Kan godt starte på Iota, det som er så dumt er at alle har sikkert komt kjempelangt allerede :p
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at Unique er større enn AoW. Det jeg lurer på da er hvem som er "sjefen" i pakten de har?
 

DeletedUser716

Guest
Ryktene sier at Northwestern Vikings ikke er særlige til vikinger....
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Streamer spiller Iota (klarte ikke å dy meg lenger), nick og allianse er hemmelig :)
 

DeletedUser

Guest
Du må si det tilmeg streamer ;D kan du si ihvertfall hvilket hav du er i på PM ;D;D;D
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at Unique mister en by på en VU-øy innen svært få timer
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at Num er feige fordi de allierer seg med alle de litt større alliansene
 

DeletedUser610

Guest
Du er klar over at vi er i krig med alliansene som er ranket som nummer 2 og 3?
Vi er faktisk i krig mot 6 allianser innenfor topp 12
 

DeletedUser760

Guest
hm..., vi er i krig med F.E.A.R, BB , og de har alliert seg med dere:p og de dere kriger pakter itj sammen....
 

DeletedUser610

Guest
De vi kriger med er ikke paktet sammen? Det sier litt om uvitenheten din. Men jeg skal forsøke å opplyse deg så bra jeg kan.
Jeg deler gruppene i 2 for å gjøre det mer oversiktlig.

1. Art of War er paktet med SUN TZUZs Rekrutter som er underalliansen til AoW. Heretter kalt AoW.
2. Unique har 2 underallianser, henholdsvis Akademi Unique og Akademi Unique II. Heretter kalt Unique.
3. Kalmar Alliansen har 2 underallianser, henholdsvis Kalmar Legion og The dark Kalmar. Heretter kalt kalmar.

AoW er paktet med Unique. Unique er i tillegg paktet med kalmar. Jeg vet ikke om AoW er paktet med kalmar, men det er mulig. I tillegg er alliansen Molon Labe paktet med Unique, og har vel et slags IAP med AoW. Vi har også hatt noen trefninger mellom oss og Molon Labe. Noe som da vil si at de 9 alliansene er koblet sammen på et eller annet vis. Så ikke kom å si at de vi kriger med ikke pakter seg sammen. Og grunnen til at vi gikk i pakt med FEAR og BB var selvfølgelig siden AoW og Unique var paktet sammen, noe som gjorde at de var en god del flere spillere enn det vi var.

Mye av dette spillet her er diplomati som du ser.
 
Topp