Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ryktene sier at jeg kommer til og byne så får vi se om det går bra:)
 

DeletedUser

Guest
:)Ryktet sier at den aliansen TFOP har tenkt og bli den største i hele verdenen:)
 

DeletedUser

Guest
haha det er første dagen får se om alliansen holder seg helt til slutt
 

DeletedUser

Guest
Er da langt flere MRA's ute enn de som blir tiltalt i denne posten :)
 

DeletedUser

Guest
Ja vi gjorde det men det var en som hacka meg men har bytta passord

PS:det var broren min
 

DeletedUser

Guest
Ryktet: There has been found an antibitiocum against the virus on iota ;)
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at dette er en server for de nyeste spillerne som ikke har tilgang til å joine Achilles enda og for de som elsker erobringssystemet(spesielt Gamma spillere!).

Og dette er en server der gullerne kommer til å bruke mye penger på.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Czared er flink til å kritisere denne verdenen. (Selv om alt han skriver er helt sant.)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at skal du kritisere andre på måten de skriver på, bør du ikke (ordtak): "kaste den første stenen når du selv sitter i et glasshus".

Og dette er en server der gullerne kommer til å bruke mye penger på.

Ordet ble ikke funnet i Ordboken eller Leksikonet.
Finner du ikke det du leter etter? Prøv Googlesøk
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Nøyeper :p

Er heller ikke lov å rette andres grammatikk i følge forumreglene og så lenge du forstår meningen med det jeg har skrevet så er det ingen vits i å kommentere min grammatikk. Det ordet "gullerne" er ofte brukt om de sitter og sløser bort penger på gullmynter.
 

DeletedUser

Guest
Da gjelder dette like mye for deg som for meg ,,, skulle jeg tro?,,Da foreslår jeg at det stopper her.
 

DeletedUser343

Guest
Ja :)

Ryktet sier at det er ikke lenge igjen av nybegynnerbeskyttelsen til de fleste. Er mange pakter som står i fare for å bli brutt pga dette.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at The Army With No Mercy allerede har fylt opp alliansegrensen sin. :p
 
Topp