Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at ingen bryr seg.

Ryktet sier også at det var FS slakting megadeluxe i NU/DU biremsveggen i går med megautteling på dbp for NU/DU :)
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at spillere i alliansen Unique stadig forbauser meg med sine taktiske og strategiske egenskaper.
Jeg takker og bukker selvfølgelig
 

DeletedUser703

Guest
ryktet sier at unique sine taktiske og strategiske egenskaper har ført dem rett inn i nummernes hage....
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at jeg ble første spiller over 2 mill KP. Jeg ble forøvrig også første til å få 1 mill angrepspoeng en stund tilbake.
Gratulerer til meg :)
 

DeletedUser769

Guest
Gratulerer til MrP!
Ryktet foreslår at det bør feires, for eksempel med BBQ-party i hagen og masse øl;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser769

Guest
Godt forsalg, Vill! Tar du med øl?

Med største glede, jeg er klart til å stikke nordover på kort varsel :cool:
Skulle gjerne tatt med mye øl, men lageret mitt begynner å bli tomt, og det er frykelig korte åpningstider i Uniques "ølsjapper" på DippIt øya for tiden. Hver gang vi så vidt får foten innenfor døra er det noen som smekker den igjen foran nesen vår...Og nå er det i tillegg lange køer foran disken, så om du vil at jeg skal ta med øl bør du hive ut de 9500 som sto foran meg i køen sist jeg var borte og kikket litt..;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at endelig skjer det noe på Iota. 4 allianser + underallianser er involvert.
Ryktet sier at det kan bli en spennende natt.
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at det ikke ble så spennende likevel
- det ble ren nedslakting av Kalmars tropper i forsøket på å ta byer på Numes VU-øy.

Ryktet sier også at Hordvik må slette 5000-6000 angrepsrapporter i dag, og at det vil være gjentatte seiersparader i de fleste Numernes byer.
 

DeletedUser804

Guest
Jepp. Det var et siste krampeaktig forsøk, hvor alt for få bidro. Byen var aldri i fare. Nå gir nok de fleste seg i Unique. Men ingen skal få ødelegge BBQ-festen min :p

Det har vært utrolig gøy å spille på denne serveren. All krigingen og meldinger frem og tilbake. Har lært utrolig mye av både motspiller og medspillere. Nå fortsetter ferden videre på Lamda med fiender på laget, og gamle lagkamerater som nye fiender.

Numenorians er klare vinner med deres hitman mrPetzold og leder Pettern. Bare et lite under kan jekke dem ned fra tronen. Men dere skal trossalt sende EN GOD DEL mer ressuer( noe som jeg absolutt ikke misunner) før seieren er helt i boks.

Lokern:cool:
 

DeletedUser787

Guest
Iota har vært gøy. Den dør nå mer og mer ut da flere og flere faller i fra og spranget til alliansen i tet begynner å bli for stort. Setter alltid pris på storaksjoner, men de 4 KS som ble senket i går kveld utgjorde aldri noen reell trussel.
Du har vært en artig loker som har bidratt til å gjøre serveren bra og interessant. Takk for det og lykke til videre. Vi har jo alltids Lambda ;) Du er en top notch spiller og gleder meg til å se hva vi på lang sikt får til i Lambda. Startskuddet for min aktivitet startet igjen i dag da jeg har hatt en del RL ting i det siste, men nå er det grepolis for full maskin fremover :)
 

DeletedUser804

Guest
Ryktet sier at det er ubudene gjester på vei til BBQ-festen min :D
 

DeletedUser610

Guest
Den episke fighten er nå over, og det endte med Numenorians og Dunedains landet KS. Vanvittig bra deltakelse hos oss, og vi har fortsatt masse offensive krefter som lever ennå
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Haha. Dårlig tid eller Lokern :p
Trives faktisk med å spille på Iota jeg, og der er vi flere med :)
Jeg har jo leid flyttebil og flyttet nordover for å besøke våre venner i Busby Babes for å skape litt liv å røre :)

Vi har nå 4 VU ferdig og det betyr vell at serveren lukkes om 30 dager! Har vært gøy, men skal da bli litt deilig å bli ferdig med verdenen.

Ryktet sier at nissene fra Kalmar (+ enkelte andre seigmenn) bruker opp alt de har av offensive "krefter" på å gi oss tidlige gratulasjonsgaver da vi vinner serveren i form av masse, masse KP :)
 

DeletedUser655

Guest
Ryktet sier gratulerer til Numenorians som vinnere av Iota. En fortjent seier mtp. deres aktivitet og ferdigheter. Får videre gratulere de fleste i Dunedains med en vel gjennomført jobb som underallianse. God jobb av dere også..

Videre sier ryktet at Numenorians kanskje bør prøve seg på å bygge ferdig alle VU-ene. Skulle gjerne likt å vist om det er noen som har noen tanker omkring dette?
 

DeletedUser703

Guest
gratulerer til nummerne med en fortjent seier. og til maskoten deres vill for god deltagelse :p
takk for mange artige slag og våkenetter :)
 

DeletedUser769

Guest
Maskot- du liksom
"First lady", takk:eek:
(Blir nok din tur neste gang..og maskoten er med)
 
Topp