Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at OS er nummer 1. ;) Ja det er første dagen, men uansett :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette er den eneste servern der alle har like mye KP:p
 

DeletedUser

Guest
Ja, den gudommelige greia som gjør at fienden ikke kan se rapporter på 10 min er kul:cool:
 

DeletedUser

Guest
Doll00, det var min ide for en helt annen gud :p Artemis har ikke den ;)
 

DeletedUser

Guest
Du begynner med 6000 poeng så det skulle ikke være noe problem :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at serveren har hastighet på nivå med snegler some beveger seg i oppoverbakke gjennom peanøttsmør. Her er det nok gullgutta som får det artig.
 

DeletedUser370

Guest
ja noe blir det, det er helt sikkert.............og jeg henger meg på:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at serveren har hastighet på nivå med snegler some beveger seg i oppoverbakke gjennom peanøttsmør.

Haha ja du får sagt det du krisken :)

Her er det nok gullgutta som får det artig.
Ja desverre. Gulling av tropper skaper en ubalanse i spillet! Jeg håper at neste verden som kommer ikke har denne muligheten. Det vil bli så utolig mye mer jevnt og mer opp til spillerens kløkt og valg!
Troppene kommer til å være så mye mer verdifull og kjær. Idag driter man i det fordi en som har 50000 gull skaffer seg tusenvis nye menn og båter på minutter. (ser dog at dette er i Grepolis teamet sine øyne det beste da det drar penger i kassen ;)).

Peace and war sier ryktene
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ja desverre. Gulling av tropper skaper en ubalanse i spillet! Jeg håper at neste verden som kommer ikke har denne muligheten. Det vil bli så utolig mye mer jevnt og mer opp til spillerens kløkt og valg!
Troppene kommer til å være så mye mer verdifull og kjær. Idag driter man i det fordi en som har 50000 gull skaffer seg tusenvis nye menn og båter på minutter. (ser dog at dette er i Grepolis teamet sine øyne det beste da det drar penger i kassen ;)).

Kunne ikke vært mer enig!! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig som fyy, men kommer det en ny verden som har dette kommer det nok bare til å bli enda en verden for meg jeg komemr til å stresse med å spille på :p Da vil jeg virkelig ikke klare å holde meg unna ;)
 

DeletedUser

Guest
...Ryktet sier det ikke er så mange rykteposter til å være en nystartet verden :) Ryktet sier også at verden er ganske tom. Og det er ikke pga horiske taktikker :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier:

Organized Confusion er HVs beste alliansekrigere, og alle kamppoengene kommer fra angrepspoeng!
Ryktet sier at den beste angriperen er vår egen xqueze! Jeg ligger et lite hakk bak på andre plassen :)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktet sier at streamer er allerede høy på pæra (etter 2 dager :p)
 
Topp