Ryktebørs

DeletedUser610

Guest
Bra at det skjer noe action på Theta. Jeg håper verdenen blir fort ferdig slik at jeg får en mindre grepoverden å logge inn på.

Serveren var Calydon hvis jeg ikke husker helt feil.
Det stemmer at det var på Calydon. Men da gikk vi inn med 20 spillere ca, og intiativtageren byttet til en annen allianse etter noen få dager. Skal man få til noe slikt burde man få med ganske mange spillere. Er planen at man skal henge sammen fra start til slutt må man nesten få med minst 50 spillere.
 

DeletedUser

Guest
FIGHTCLUB hva er det som skjer om dagen?? Aner jeg det jeg hører...
?
 

DeletedUser610

Guest
1. verdensunder er ferdig. Ryktet sier at siste nivå krever mye ressurser
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at ryktet petzold kom med kanskje er fakta.

Koster jo flesk med de der undrene.....
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at ZQ vant denne verdenen ja.
Ryktet sier også at alliansen valset over alle og de utfordringene de fikk mot seg fra dag 1.

Vil også si dette: Zevs Quest ble opprinnelig opprettet av spilleren EpicGladiator(som ga seg litt uti gamet). Han gjorde et skikkelig forarbeid, rekruttering og masse mer.

Siden styrte Pop, bytt, JARL, M, Krisken, Pingu og andre oss med trygg styring til seier.

Gratulerer folkens :) ZQ er/var the shit ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Gratulerer med seieren ZQ :) Kom som et lyn fra klar himmel dette her!
 

DeletedUser

Guest
Ja, det gikk jo helt etter planen ;) Fantastisk jobb dere har gjort. Vært og sett litt innom grepostats nå og da, og dere har virkelig holdt rett kurs hele veien ;) Gratulerer!
 

DeletedUser343

Guest
Gratulerer til ZQ med seieren. Dere dominerte fra start til slutt.
Dette er den første norske verdenen som har blitt ferdig på under et år siden den startet. Har kanskje noe med verdensfarten å gjøre det :p
 

DeletedUser

Guest
Ja den høye hastigheten theta hadde er nok hovedgrunnen ja.
Og kanskje noen % pga ZQ var effektiv (sa den sjølgode Brannsupporteren) :)
 

DeletedUser610

Guest
De har jo senket kravet for start av VU. Men jeg vet ikke om denne eller Iota var den første norske verden det var implentert i.
 

DeletedUser

Guest
De har jo senket kravet for start av VU. Men jeg vet ikke om denne eller Iota var den første norske verden det var implentert i.

Nei vi var offer for den gamle modell, samme som Eta og de andre.
Et SLIT med all den trykkingen! Her må det da kunne gjøres noe Innogames/Grepolis/Dakapo for forenklingens skyld!?? For det er tragisk slik systemet er idag.
Peace

ZQ
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei vi var offer for den gamle modell, samme som Eta og de andre.
Et "slit" med all den trykkingen! Her må det da kunne gjøres noe Innogames/Grepolis/Dakapo for forenklingens skyld!?? For det er tragisk slik systemet er idag.
Peace

ZQ

Aller først, fjern banneordet ditt takk.
Til det andre, jeg vet ikke helt hvilken "modell" det er dere prater om.. men kravet for å få VU på Theta (og andre) var/er 60 mill.
 
Topp