Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette er det beste spillet jeg har spilt ever!!! Er skikkelig hekta er inne hver dag:cool:

Hehe ja vi har alle vært der. Spillet er lettere narko det, men uff så lei du kan komme til å bli med alle bugsa, for ikke snakke om at innogames ikke står for hva de lover osv:) (unnskyld Dakapo)

Ps digger gre jeg, men når Theta og Eta er ferdig, ja da er jeg ferdig med dette tidskrevende møkkaspillet ;)

Peace
 

DeletedUser

Guest
Bedre å ramse opp bugs (i en egen tråd hvor det skal plasseres) i stedet for og klage over dem. :)
 

DeletedUser

Guest
Bedre å ramse opp bugs (i en egen tråd hvor det skal plasseres) i stedet for og klage over dem. :)

Ja det har du helt rett i Dakapo. Var ikke meningen å spre dårlige vibber(bare nag til gullet `dere` skylder meg).

Du gjør en kjempejobb sier ryktet :)

Peace
 

DeletedUser

Guest
Ja hvis theta blir borte så slutter jeg og spille,untatt hvis en ny og bra verden kommer
 

DeletedUser

Guest
Da er jeg for en liten stund på toppen av krigerranken, så da er det vel på tide å gi seg. Takk for samarbeid og kamper.

So Long, and Thanks for All the Fish!

Jabber
 

DeletedUser

Guest
Takk for litt kriging Jabber :) Håper vi sees i framtiden.
Og kanskje krige sammen på en ny server, hvem vet...

Ryktet sier at du er en meget flink Grespiller ;)
 

DeletedUser

Guest
Hei folk jeg er Argentine og theta eh nylig ikke angitt skrive norsk så se etter en oversetter hehehe .. la oss håpe det godt og har en fin krig alliansen brothers.es meg lykken! og se deg på slagmarken! =)


ATTE: ARAMIX.ES!
 

DeletedUser

Guest
Når starter dere offen deres FC?? Vi venter, og det rasles med sablene :)
Med fare for å fyre oppunder noe jeg kanskje ikke burde, men dette her var skuff ;) Jaja det kommer nok snart hehe...



"Sent from heaven to rule, to conquer, and to win!"
 

DeletedUser343

Guest
Bare norsk på dette forumet. Bruk gjerne en oversetter hvis du vil skjønne hva vi sier :) f.eks: Google Translate :)
 

DeletedUser667

Guest
Ryktet sier at FC bare får inn opprør hos meg når jeg sover:)
 

DeletedUser

Guest
lo uso pero no entiendo mucho porque no traduce exactamente bien jajaja debe ser raro que un Argentino hable en el foro de Noruega! jajaja
 

DeletedUser

Guest
Skb08 lo que me escribiste anteriormente en el comentario de arriba en la traducción no significa nada!!
me aparece todo desordenado
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser661

Guest
Ps off topic i ryktebørsen: tenk om vi alle sammen en dag gikk sammen på den engelske eller amerikanske serveren som er gigantisk sammenlignet med baby norge...Og laget et helvete som et norsk team. Det hadde vært gøy det, og jeg tror vi hadde kommet langt. Samlet oss alle mann og prøvd å eie litt blant de virkelige `store`? Hehe

Peace

Sykt konge det hadde vært ;)
 

DeletedUser

Guest
Heads up til dere i Fight Club!! ZQ/AA kommer til å angripe bredt mot spesifikke mål imorgen kl 0900!
Håper dere er klar..

;)
 
Topp