Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at når jeg støttet en inaktiv spiller med en briem og (og skulle angripe med 1 briem for og få større befolkning) måtte jeg angripe med større befolkning så jeg angrep med noen hundre hopplitter og noen transport skip og en brieme men jeg glemte at brimer synker transportskip så jeg mista 399 hoplitter og 16 transportskip:(
 

DeletedUser113

Guest
Det skulle vært en egen medalje som heter dagens noob :p
 

DeletedUser

Guest
Haha.
Fra spøk til revolver så sier ryktet at jeg er AVHENGIG av grepolis! Men det er bare et rykte ;)
Ferie og sommer nå, skål grepolisbrødre :)

Skb08
 

DeletedUser

Guest
Det skulle vært en egen medalje som heter dagens noob :p

Ja da hadde jeg fått litt varjasjon de fleste av medaljene mine på delta er dagens plyndrer men nå er den ene robbe byen erobret av en i alliansen :( og den andre spøkelseby...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at sg bare har mistet en by på delta(i hvartfall i følge grepolis stats)
 

DeletedUser

Guest
tror du må sjekke brillene dine, står ikke noe der at han har mistet en by.
 

DeletedUser

Guest
Dette ryktet kan jeg bekrefte...var tilbake i mars 2011...min aller aller første Grepolis by... :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe kjipt. Tjente MASSE kp for å gni litt ;) Men bare et rykte altså
 

DeletedUser

Guest
Var og sjekket litt rangeringer, og ryktet sa: fy faen du er heftig stor på Delta SpaceGuard! Ekkelt stor... ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at jeg har svidd av noen tusen timer på Delta for å få det til :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jonass er den eneste grunnleggern i akatsuki og han er inaktiv så kontoen hans snart blir slettet sammen med alliansen...
 

DeletedUser

Guest
alliansen blir ikke slettet dersom den eneste grunnleggeren slutter, en i alliansen kan kontakte moden for den verdenen og be han om å gjøre han til grunnlegger av alliansen
 
Topp