Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Streamer ikke visste at japper den store med få poster var på Eta serveren. Ryktet sier at jeg har hatt hele 30 angrep på meg i dag :D
 

DeletedUser

Guest
ryktene sier at japper nettopp har reggistrert seg og att det ikke er så rart siden jeg er en så liten spiller
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at streamer ønsker japper lykke til på Eta serveren :D
 

DeletedUser

Guest
ryktene sier at japper sier takk.er det første gang i historien at noen sier noe uten og slenge så mye dritt?
 

DeletedUser

Guest
Neida, tror jeg husker en gang da... Eller vent da var det ironi.. Nei det var sikkert en før :p Nå er det jo tre stykker bare nå! Fremskritt :)
 

DeletedUser616

Guest
Ryktene sier at det angripes med buer og sverd over en lav sko. Men for å være sikre så sendes det til å treffe i nattbonus.
Ryktene sier det kan lønne seg godt å aktivere 2xkp
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at jeg bare ler av RF og TMR sine angrep. Dere vet selv hvem det gjelder.
Ryktene sier også at det er `in` å angripe med bue, sverd og biremer lol. Fortsett med det ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Er godt med noen dager "fri" da.
Nei egentlig ikke, jeg kjenner abstinensene allerede jeg lol. Er jo blitt så møkka avhengig av dette spillet og alle mine grepolis venner at det er skremmende :)

Sees snart ingame ;)

Men bare rykter alt sammen...
 

DeletedUser

Guest
Vel, blir vel en liten pause likevel. Hehe.

Ja, den er grei.
 

DeletedUser

Guest
Men ryktet sier at skb08 ikke tørr å le av AS sine angrep :) Da får hN bRe pryl, å det vet han godt :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er lite drittslenging for tiden, siden alle tydligvis er opptatt med VU..
 
Topp