Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Dere angriper jo bare små spillere...feigt spør du meg. Ta en utfordring og prøv dere heller på de som KAN Grepolis. Sjøl er du jo en spiller av ubetydelig størrelse ;)
 

DeletedUser343

Guest
Dere angriper jo bare små spillere...feigt spør du meg. Ta en utfordring og prøv dere heller på de som KAN Grepolis. Sjøl er du jo en spiller av ubetydelig størrelse ;)
Men.... vi har en tidligere JS medlem i vår allianse.... gjett hvem det er?
 

DeletedUser

Guest
Jeg veit da søren jeg...det var så mange som slutta at jeg ikke husker alle. Kan det være Opey? *ler*
 

DeletedUser343

Guest
Jeg veit da søren jeg...det var så mange som slutta at jeg ikke husker alle. Kan det være Opey? *ler*
Haha, er ikke han nei.... er noen andre som er blant de beste på en annen server tror jeg.....men under et annet navn på Eta.
 

DeletedUser

Guest
Ahhh, The Fox...jøss, så han har tid til å spille alikevel...det er fett! Ønsk han lykke til ifra meg da :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Black Knights har gått 2 plasser framover i ranken på under en mnd.


Ps:Er grunnlegger der.:D
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at Black Knights har 2 underallianser.
Bedre med en god allianse enn tre dårlige og hvorfor ha to underallianser når dere er så små?
Dere burde ha tenkt på å bli litt større og dominerende før de lagde dere underallianser......
Alliansene deres kommer ikke til å vare lenge....
Kan like godt si det med en gang : Lykke til på neste server. Få til noe bedre der....
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Black Knights har gått 2 plasser framover i ranken på under en mnd.


Ps:Er grunnlegger der.:D


Altid enkelt og rykke opp i rank når du bare inviterer spillere med 5000, 10.000 osv, men når en allianse har 30 medlemer vil ikke si at det er den beste alliansen. hjelper ikke så mye når over halvparten ikke vet hvordan man bygger tropper. pluss når 10 stk i alliansen blir angrepet, hvem hjelper du?
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at jeg har mer poeng på Eta alene enn Black Knights tilsammen... :p
 

DeletedUser

Guest
Den første underalliansen er fordi vi hadde var fordi den hadde vi tenkt at vi kunne ha litt folk med lite poeng og den andre fordi de ville ha pakt men vi synes de hadde for lite poeng så vi foreslod at de ble under alliansen vår isteden.
 
Topp