Ryktebørs

DeletedUser113

Guest
Vi trenger en ryktebørs her også :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Luddes disipler har skumle planer for Surtur.
Ryktene sier også at de har en del gode spillere!!
 

DeletedUser114

Guest
ryktene sier de ikke kan være så gode siden de gikk med på å være dine disipler:D
 

DeletedUser113

Guest
hva er du tuller med frk.. ludde har alltid vært smart han... han er bare ikke så flink til å vise det :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier også at Frk ønsker meg inn i jeffersons romskip?

Akkurat nå har jeg nok med mine disipler. Antallet øker hver dag som går, ser ut som fler og fler skjønner hvor mye jeg kan lære bort :)
 

DeletedUser

Guest
Det har vært dødt her en stund, men i dag begynnte det å surre rykter om at Mystery klarte å drukne 433 FS + 3 fulle angrepsbyer inkludert eskorte FS og TS i noen angrep som bar preg av å være timet av en noob :D Ryktet fortalte videre at Kakadu mistet 643 stridsvogner i et desperat forsøk på å rette opp feilene til Mystery. Forøvrig sier ryktet også at Kakadu synes det er feigt når to spillere angriper en annen spiller samtidig, men at dette ikke gjelder når han gjøre det... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Utchables angriper meg ofte med flere enn 2 spillere samtidig :O Da må jo de være sinnsykt feige ;)
 

DeletedUser

Guest
I dag gikk det rykter om at Kakadu synes andre er feige som angriper nivå 2 bymurer med katapulter, men at dette ikke er feigt når han gjør det samme. Ryktet sier også at å angripe Kakadu på nattbonus mens han sover er utrolig feigt og slemt...

Det siste jeg hørte i dag var at Kakadu ikke er så veldig smart :D
 

DeletedUser490

Guest
I dag gikk det rykter om at Kakadu synes andre er feige som angriper nivå 2 bymurer med katapulter, men at dette ikke er feigt når han gjør det samme. Ryktet sier også at å angripe Kakadu på nattbonus mens han sover er utrolig feigt og slemt...

Det siste jeg hørte i dag var at Kakadu ikke er så veldig smart :D


ryktet sier at spacetard kjøper seg status og ikke har ett RL.
 

DeletedUser113

Guest
ryktet sier at opey ler seg skakk av all den kreative drittslengingen i form av rykter
 
Topp