Ryktebørs

DeletedUser114

Guest
hahaha masket:) jeg velger å bygge byene mine helt opp å perfekte;) jeg bruker heller KP på å reparere et ødelagt akademi fra en ny erobret by en å spare opp raskt til enda en;) pluss at jeg velger å ha ALLE byer fulle til enhver tid en å bruke opp tropper på pinglette små angrep:)

som opey sier:) kvalitet ovenfor kvantitet;) skippergata overlater jeg til andre;)
 

DeletedUser

Guest
Til det perfekte frk?
Synes jeg hører stadig at alt er bare rot i byene dine jeg ;)
 

DeletedUser113

Guest
Til det perfekte frk?
Synes jeg hører stadig at alt er bare rot i byene dine jeg ;)

terskelen hennes for ''rot'' i byene er overraskende lav, med tanke på hvor mye rot hun slenger rundt seg irl... ler høyt
 

DeletedUser114

Guest
Til det perfekte frk?
Synes jeg hører stadig at alt er bare rot i byene dine jeg ;)


Du spiller med meg på feil server:p men det ble litt rot på epsilon i begynnelsen pga mindre aktivitet.. jeg bygde rene offbyer uten båter å slikt:p å innen jeg var ferdig hadde dere andre rukket å ta over hele øya:p så da satt jeg der da med bare off å ingen båter å ingen å angripe:S LOL det kaller jeg rot:p
 

DeletedUser

Guest
Gammelt rykte

Det ryktes at det er komt svensker på Zeta verdenen :p:p
 

DeletedUser

Guest
Og at de suger balle de som er kommet i forhold til de som har hvert..
LEEEENGE FRA STARTEN AV :p

jaja.. ryktene går jo hit og dit :p
 

DeletedUser114

Guest
hilsen svensken macto:p som ikke klarte å opprette bruker på forumet:(

Vi svenskar må suga i era ögon, men tänk på detta innan ni tror felaktiga saker, vi kör inte ens på halv fart på norska, jag (Micke79an på svenska beta) håller på med 1000 saker då vi vinner den servern med (just nu) 6 av 7 underverk, och vi försöker oss på 7 av 7! därför tar det mycket av min tid. samma sak med vildhussen, han är med i ledningen där och har även han massor med saker att göra. Men när vi är klara så kanske det blir annat ;) Borde det inte vara illa att många fler inte klarar av att ta en stad av en spelare som kanske spelar på en tredjedels fart? :p nåt att tänka på innan ni kallar oss svenskar för att vara kassa!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og at de suger balle de som er kommet i forhold til de som har hvert..
LEEEENGE FRA STARTEN AV :p

jaja.. ryktene går jo hit og dit :p

vh, du må huske at svenske serveren er større enn vår, de har derfor begynt med verdensvidunder allerede.. da tar det tid for dem å begynne ordentlig her, de fleste svensker som starter på norske server er ganske gode, men har mye å gjøre på svensk server også ;)
 

DeletedUser

Guest
hilsen svensken macto:p som ikke klarte å opprette bruker på forumet:(

Vi svenskar må suga i era ögon, men tänk på detta innan ni tror felaktiga saker, vi kör inte ens på halv fart på norska, jag (Micke79an på svenska beta) håller på med 1000 saker då vi vinner den servern med (just nu) 6 av 7 underverk, och vi försöker oss på 7 av 7! därför tar det mycket av min tid. samma sak med vildhussen, han är med i ledningen där och har även han massor med saker att göra. Men när vi är klara så kanske det blir annat ;) Borde det inte vara illa att många fler inte klarar av att ta en stad av en spelare som kanske spelar på en tredjedels fart? :p nåt att tänka på innan ni kallar oss svenskar för att vara kassa!

Jaujau :)
Lykke til på den svenske beta'n da :)

Gleder meg til å få deg og han andre i aksjon ^_^
 

DeletedUser114

Guest
lol.. jeg har enda ikke sett deg i aksjon vh.... å vi har spillt på hvor mange av de samme servere?
 

DeletedUser

Guest
du nei :) har vel egentlig aldri gjord noe fullt da ;-P

Lacey+Just+Wait+blog.jpg
 

DeletedUser114

Guest
du vet.. det tar mange år å vokse opp:) så jeg antar det betyr det kommer til å ta mange år får vi ser noe til deg:)
 

DeletedUser

Guest
jaja :)
samma for meg ;-) liten nom til å snike men stor nok til å kjempe ;-)
Rappa nettopp en by på en god øy fra TDL igjen ;-)
Så jeg er nå til å kjenne på allerede ;-) Så blir nok ikke for mange år vett'u :D
 

DeletedUser

Guest
jaja :)
samma for meg ;-) liten nom til å snike men stor nok til å kjempe ;-)
Rappa nettopp en by på en god øy fra TDL igjen ;-)
Så jeg er nå til å kjenne på allerede ;-) Så blir nok ikke for mange år vett'u :D

Gratulere med din første by som ikkje va frå BBG eller en spiller uten allianse. Masse gjor du selv da?
 

DeletedUser

Guest
Gratulere med din første by som ikkje va frå BBG eller en spiller uten allianse. Masse gjor du selv da?

Joda takk :) Gjorde det meste selv ja ;-) Men spurte selvfølgelig om hjelp ;-)
Renska byen til og med selv :p

Begynnerer å komme seg for meg også nå :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
:D

Er visst tilbake på Zeta jeg da.
Mye har skjedd siden da ser jeg.
 

DeletedUser

Guest
Jaujau..
Da må vi jo bare gratulere Xephos da :p
Også kan vi trykt si at Zeta er nå lillebroren til Alpha verden nå ;-P
 
Topp