Alle verdener fortjener å ha sin egen ryktebørs!;) La ryktene flomme!
DeletedUser Guest 29. Jul 2011 #1 Alle verdener fortjener å ha sin egen ryktebørs! La ryktene flomme!
DeletedUser Guest 31. Jul 2011 #2 Ryktes at jeg lurer på hvorfor det er null aktivtiet på Zeta forumet
DeletedUser Guest 31. Jul 2011 #3 google translate google translate: kanskje fordi den spiller bare alliansen chillax og skriver på deres IRC-kanal Opey : Fordi chillax er den eneste aktive alliansen der, og de er opptatt med å skrive på IRC-kanalen sin Sist redigert av en moderator: 31. Jul 2011
google translate google translate: kanskje fordi den spiller bare alliansen chillax og skriver på deres IRC-kanal Opey : Fordi chillax er den eneste aktive alliansen der, og de er opptatt med å skrive på IRC-kanalen sin
DeletedUser Guest 17. Okt 2011 #7 Ryktene sier at TDL ikke klarer å gjøre stort ut fra sine felles angrep
DeletedUser114 Guest 17. Okt 2011 #8 sanheten bak ryktene VHS er at frk ikke hadde FS:S å de hun hadde brukte hun godt mot FS byen til eltorro
sanheten bak ryktene VHS er at frk ikke hadde FS:S å de hun hadde brukte hun godt mot FS byen til eltorro
DeletedUser107 Guest 17. Okt 2011 #9 Når var det du ble så stor i kjeften da... mr. 3 byer og aldri blitt angrepet?
DeletedUser Guest 17. Okt 2011 #10 Vel, stattestikken sier faktisk at BBG har tatt 6 TDL byer i det siste
DeletedUser113 Guest 18. Okt 2011 #11 vh98s skrev: Vel, stattestikken sier faktisk at BBG har tatt 6 TDL byer i det siste Klikk for å utvide... kjekt for dere På hvilken måte har du deltatt?
vh98s skrev: Vel, stattestikken sier faktisk at BBG har tatt 6 TDL byer i det siste Klikk for å utvide... kjekt for dere På hvilken måte har du deltatt?
DeletedUser114 Guest 18. Okt 2011 #12 i think vhs gjemmer seg bak en allianse å skriker fornermelser som heller ikke slår så hardt *ler*
DeletedUser388 Guest 22. Okt 2011 #13 haha du sier vel ikkje det BGG er best vi har bedre spiller en dere BGG in my Heart
DeletedUser113 Guest 23. Okt 2011 #14 si meg pain? hvem er den eneste aktive BBG spilleren som har mistet by til oss?
DeletedUser370 Guest 25. Okt 2011 #19 det er fordi du har så få, vanskelig å finne dem blant alle mine....
DeletedUser113 Guest 26. Okt 2011 #20 Frk har en litt unik tatikk der, hun velger kvalitet over kvantitet