Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Jeg er ikke en for å terge, men dette er et perfekt eksempel av hvordan Rhythemnos endte og hvordan den følelsen av komplett kjedsomhet er.

Lykke til Team Appelsin med 4 lange måneder uten konkurranse.
 

DeletedUser1009

Guest
Ryktes at man er en feig , og ikke følger etiske regler om man sender jordskjelv og spioner i NB
Blokkbyer er vist også feigt.
Ryktes også at man blir PRO av å spille et år i England :p

Det at spillere i samme allianse gjør det samme går fint da , for de spiller jo ikke han i mot.
 

DeletedUser1049

Guest
eah, er det ikke Dominasjon? Alle byer teller like mye uansett hvor de ligger, så det finnes ikke noe som heter blokkbyer på den serveren.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Alle byene har ikke like mye å si i dominasjon. Scriptet starter i midten av kartet for så å bevege seg utover når de ser etter gyldige dominasjons øyer.
 

DeletedUser1049

Guest
Joda, men det blir ingen "blokkby" om øya ikke teller heller...
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Spørs nå litt hvordan du definerer det. Blokker deg fra å bygge rene off byer på øya / binder opp dlu for å forhindre lette opprør. :D
 

DeletedUser1049

Guest
Tja, Jeg hadde vel uansett ekstern-deffet byene på den øya og bygget rene off-byer der. Det binder opp litt deff når du skal forsvare deg mot 19x 3000 OLU også, så jeg ser vel ikke at det er et positivt regnestykke å prøve å ha en slik blokk-by. Men, det får være opp til de som spiller der hvordan de regner dette hjem.
 

DeletedUser1363

Guest
Nå er jo ikke det noe nytt på NO, men NEW HOPE var jo så bastante på at man ikke skal gi opp og at i det lange løp så vil de flinkeste alltid vil komme seirende ut. Da er det jo litt sært å se at de gir opp etter et par uker og ikke følger sin egen filosofi. Det var jo ingenting som tydet på at de tvilte på egne skills i kommentarene på forum.
Hei, takk for sist. Ser at det er mange som snakker shit så fort som mulig. New Hope har gitt opp fordi jeg har fått kreft og fordi greek soldier har mistet en nær familiemedlem. Jeg prøver å bli aktiv på Troja, men det er vanskelig med alt Chimioterapien som foregår akkurat nå. Vet ikke når eller om vi joiner neste server. Har vært greit å spille mot alle dokker.

Mvh.

Pantzi
 
Topp