Ryktebørs

DeletedUser1363

Guest
Kanskje, men siden det er opprør, så trudde jeg at det er flere som skal joine.
 

DeletedUser1049

Guest
Tror det fort kan være nok å bryne seg på der likevel jeg....
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at Adrian3009 ble hentet inn av noen av dere for å slå oss ned. Props til han, han bruker ganske mye gull, men vær så snill forklar ham at gull betyr ingen ting når du er generelt dårlig. Sorry not Sorry.
 

DeletedUser1049

Guest
Kan ikke skjønne logikken med å hente han inn for det. På Naxos griset han alle med gull, og som soleklar #1 med 30 byer (neste mann hadde 26), så forsvant han bare med beskjed om at han ikke kunne spille mer. Ingen hjelp til adling, mange av byene gikk til fienden da vi manglet byplasser til en så stor adling. Han nullet Drake nær sagt helt alene, så litt effekt kan du få av gull. Men ja, han er ingen erfaren spiller. :)
 

DeletedUser1363

Guest
Han har sikkert brukt 50k gull fra kl.10 i dag frem til nå. Jeg brur meg ikke hvem han er, er mer interessert i å finne ut hvem som hentet han inn. :)
 

DeletedUser1363

Guest
@CasualCharlie
13.09.2020, 15:19Port of Gold11025Sir Winkalot
ally.png
Team Appelsin
12.09.2020, 15:00Port of Pirates6018Grepolis Prince
ally.png
Team Appelsin
12.09.2020, 14:46Port of Far Away4210BioQ
ally.png
Team Appelsin
12.09.2020, 14:00Golf8686oscsmi
ally.png
Team Appelsin
12.09.2020, 10:41Port of Support8228simsimsim
ally.png
Team Appelsin


Om du ville slå oss ned du burde bare være ærlig. Som han Adrian 3009 er. Ingen problem, hent inn hvem som helst, før første gang er dette morsomt.
 

DeletedUser1348

Guest
Jeg gulla godt over gjennomsnittet på Naxos. Adrian her klarte å vokse fra 10k til 300k og tok førsteplassen i poeng fra meg. Det høres ikke ille ut, men å miste en førsteplass på 200k(?) poeng på en måned av spilling til Adrian fra 10k til 300k er vanskelig uten gull. Vi snakker sebat-gulling her for å si det slik. Blir spennende å se hvem som kommer på topp her.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg startet serveren med å lage United Golddiggers, da jeg ikke ville ha noen spørsmål om jeg ga opp på et eller annet tidspunkt. Jeg skulle fra starten av kun ta å gjøre ferdig bandittoppdragene og stikke til havs. Det at startøyene mine ganske fort organiserte seg i Team Appelsin er ikke noe jeg valgte, og når jeg var klar til å reise så ville jeg naturlig nok få frigjort byplassene mine så fort som mulig. Det tidspunktet kom når byen min i Hav 77 var klar til å produsere og sende ut KS derfra.

Hva dere andre foretar dere på serveren er knakende likegyldig for meg, men om dere har det gøy så er jo ikke det veldig dumt når man legger ned såpass mye tid i et spill.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg gulla godt over gjennomsnittet på Naxos. Adrian her klarte å vokse fra 10k til 300k og tok førsteplassen i poeng fra meg. Det høres ikke ille ut, men å miste en førsteplass på 200k(?) poeng på en måned av spilling til Adrian fra 10k til 300k er vanskelig uten gull. Vi snakker sebat-gulling her for å si det slik. Blir spennende å se hvem som kommer på topp her.
Han brukte 200k gull i 2 dager minst. Han har ares level 10 på minst 4 forskjellige byer. Men til slutt kommer han til å tape pengene og serveren uansett. Han er ikke god ellers på spillet, og uten noen event kommer han til å tape sikkert. Han holdte på å tape før eventen også. Vet noen hvor gammel han er?
 

DeletedUser1049

Guest
Nå vet jeg ikke helt hva som har foregått, for det er ganske stille ute i mine hav og jeg følger ikke særlig med, men det kan virke som om NEW HOPE har gitt opp å spille norsk opprør? Etter å ha hørt så mye om overlegne skills og dårlig nivå i NO så er jo det litt overraskende.
 

DeletedUser1400

Guest
1tarqJD.pngr5s2zEy.png
Gøy å måtte spille mot seg selv fordi man gulla i stykker serveren ved første mulighet :oops:
802.jpg
 

DeletedUser1049

Guest
Nå er jo ikke det noe nytt på NO, men NEW HOPE var jo så bastante på at man ikke skal gi opp og at i det lange løp så vil de flinkeste alltid vil komme seirende ut. Da er det jo litt sært å se at de gir opp etter et par uker og ikke følger sin egen filosofi. Det var jo ingenting som tydet på at de tvilte på egne skills i kommentarene på forum.
 

DeletedUser1400

Guest
*edit* - New Hope lager underallianse på en norsk server der maks medlemmer per allianse er 15, når du må ha ganske ekstreme kriterier for å i det hele tatt kunne si at det er 35 aktive spillere på hele serveren. Oser skillz og selvtillit av det. De kan ta seg en bolle.

 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Veldig spesielt og se på NEW HOPE gjengen som kritiserte meg for å gå gullgraver på Rethymnos og Troja og sa at det var en håpløs strategi, til nå å se at de alle er de ivrigste gullgraverne på serveren....
 
Topp